Gravatar

#1 myggen 16 år siden

Hey,

Jeg går og overvejer at tage knægten på 5 år en tur i biffen i morgen.

Eneste bud på en film er dog Bolt eller Monsters vs. Aliens, men begge frarådes officielt børn under 7 år.

Hvor alvorligt skal det tages? Har nogen af jer set en af dem, og har evt. børn i den alder og kan give et bud?

Han har set stort set alle Pixar-, Disney- og Dreamworks (tegne)film, så hvis de ikke er værre end dem, så er der intet problem.

På forhånd tak!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#2 Skeloboy 16 år siden

Har ikke selv børn, ved ikke så meget om films påvirkning på børn. Men jeg er dog af den holdning, at hvis det er sammen med voksen, så de kan stille og spørgsmål og snakke, og ikke bliver skræmt, så synes jeg børn kan se de fleste film...

Min storebror så Ringenes Herre med hans 5-årige søn(dum ide, eftersom han skulle læse alle tekster op, og var hæs i 2 dage bagefter...:)
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

Umiddelbart er der kke nogen af dem som er så skræmmene, dog er Monsters Vs. Aliens nok den mest "farlige" eftersom der er en skurk der er ond, eller ja han prøver på det 8-)

Hvis det var mig ville jeg nok vælge Bolt hvis jeg tænker på børn, selvom M Vs. A også sagtens kan ses, men Bolt er bare mere hmm ja"hyglig"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Bruce 16 år siden

Der er stor forskel på børn og du som forælder, ved sikkert om din knægt er følsom eller ej, når det kommer til film. Jeg kan se, der er kæmpe forskel på min datter på 9½ og hendes fætter på 9½.

Hun er terpet igennem Ringenes Herre, Indy filmene, Borte med Blæsten og for tiden Ben Hur og jeg kan skrive under på, at det er hårdt at læse op :)

Ville som elwood, også vælge Bolt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 myggen 16 år siden

Ok, det lyder som om ingen af de 2 er værre end så meget andet jeg allerede har udsat ham for. Jeg takker for svarene og rådene, og satser på at få set Bolt :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#6 trekster 16 år siden

Jeg har for nylig været inde og se Bolt med min kærestes søn, han er 6 år, og han var vild med den. Den er på ingen måde uhyggelig (i den traditionelle forstand), men den har dog følelsesladede momenter, som godt kan give anledning til et par tårer. Men den ender naturligvis lykkeligt, til stor glæde for knægten (og mig :)). Den er helt klart anbefalelsesværdig.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#7 gi-jones 16 år siden

Jeg har sgu svært ved at forestille mig at nogen børn ville blive skræmt over Bolt. Den er nuttet og fuldstændig harmløs hele vejen igennem. Kan være voldsom, rent visuelt med eksplosioner og sager, men hvis han bare er gammel nok til at forstå hvad der rent faktisk sker på skærmen er den helt og holdent uskyldig. Og i øvrigt herresjov :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 myggen 16 år siden

Endnu engang tak for input - Bolt it is!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 davenport 16 år siden

Men den ender naturligvis lykkeligt, til stor glæde for knægten (og mig :))

Hov hov, hvad med en spoilermarkering??? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

Synes det mest forfriskene ved Bolt, var
at der Ikke var nogen deciderede skurk i den, som helten sku besejere, som man ellers altid er vandt til
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: