Gravatar

#1 Nickell 15 år siden

Hej alle,

et par kammerater og jeg er uenige om hvorvidt Boondock Saints II vil på dansk biografpremiere. Vi har spurgt vores omgangskreds, og der er faktisk rigtig stor opbakning til at lave lidt lobbyist-arbejde på denne her...

Så jeg håber at:

1) Nogle kan fortælle mig om hvorvidt det er aktuelt at den kommer i biografen?

2) Folk evt. ville støtte omkring lidt facebook-gruppe-lir ala "VI VIL HAVE BOONDOCK SAINTS 2 I BIOGRAFEN!"

3) Nogle kan give mig en ide til hvem fanden i biografdistributionsledet man skal henvende sig til?

PÅ forhånd mange tak!
Gravatar

#2 filmz-Utyske 15 år siden

I lyset af hvor dårlig en modtagelse den har fået i USA, tror jeg ikke at der er stor opbakning i biograferne om at sætte den op, men det kan jo være at jeg tager fejl.

http://www.rottentomatoes.com/m/boondock_saints_ii...
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 chandler75 15 år siden

1) Så vidt jeg kan se på de forskellige pressesider, er den ikke programsat af nogen dansk distributør. Det betyder selvfølgelig ikke, at den ikke er indkøbt, men nu har den jo fået ret dårlige anmeldelser, og så er de danske distributører normalt ret forbeholdne, medmindre det drejer sig om sikre succeser.

2) Go for it :)

3) Scanbox stod bag distributionen af den første film, så du kan evt. prøve at høre dem.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 Nickell 15 år siden

Utyske: Siden hvornår har dårlige anmeldelser holdt distributørerne tilbage, såfremt de kunne lugte penge?

Chandler75: Ok, jeg vil kontakte Scanbox... Mange tak!

Protestgruppen er nu oprettet på Facebook: VI VIL HAVE BOONDOCK SAINTS 2 I BIOGRAFEN!
Gravatar

#5 Nicki52 15 år siden

Da jeg så Boondocks Saints kunne jeg ikke lide. Den fangede mig slet ikke . Syntes historen var for tam. Eller tynd. Jeg havde sat mine forventninger for højt.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 Nickell 15 år siden

Nicki52: Vi forventer heller ikke et æstestisk mesterværk med en dyb historie, men derimod en mega underholdende drengerøvactionfilm, som ikke tager sig selv for højtidigt...

Jeg har netop snakket med Scanbox, og skal have en telefonsamtale imorgen med den person, som kan få sådanne ting til at ske...

Umiddelbart er jeg kun interesseret i at vide hvad der kræves for at overbevise ham om at BDII skal i de danske biografer...
Gravatar

#7 filmz-Utyske 15 år siden

#4 -

Det er også præcis min pointe. :)

Den oprindelige har kultstatus og har en del fans overalt i verden. Alle de fans har været spændt på resultatet af en toer, der nu har fået superdårlige anmeldelser.

Hvis jeg var biografdistributør, ville jeg ikke turde at satse på at fans af den første film dukker op i biffen og ser en toer, der har fået så dårlige anmeldelser.. hence: distributøren lugter sikkert ikke penge, men en stinker.

Jeg er selv stor fan af den første og jeg har ikke lyst til at smide penge efter toeren, i hvert fald ikke i biografen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8 Åkepool 15 år siden

#6 - Jeg tror umiddelbart heller ikke at Nicki52 forventede et æstetisk mesterværk med en dyb historie, det ville da komme lidt bag på mig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9 evermind 15 år siden

#8 Haha! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10 Nicki52 15 år siden

Åkepool (8) skrev:
#6 - Jeg tror umiddelbart heller ikke at Nicki52 forventede et æstetisk mesterværk med en dyb historie, det ville da komme lidt bag på mig.

Jeg forventede ikke en dyb historie, men en historie som ikke er overdreven. Så den der scene med hvor Dafoe går helt amok men Mozart, Bak eller en eller anden komponist spillede, var lidt sindsyg. Men jeg er faktisk ved at går efter dybe historier.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: