Gravatar

#1 filmz-bitnissen 19 år siden

Dette er egentligt en artikel jeg postede til siden i går, men da den tilsyneladende ikke er prioriteret særligt højt (ikke nok til at blive bearbejdet og eventuelt sat på forsiden) har jeg valgt at poste den i forummet også, så så mange kan nå at få glæde af tilbuddet som muligt:

CinemaxX viser filmen Borat i deres danske biografer den 30. oktober, hvilket er hele 5 dage før den officielle verdenspremiere den 3. oktober. På grund af denne meget tidlige forpremiere vil der også være øget sikkerhedskontrol af hensyn til eventuelt pirateri. Det vil sige at al bagage og elektronik vil blive opbevaret for en under forestillingen, samt der vil være metaldetektorkontrol og vagter i salene med natkikkerter.

Det kræves dog at man er medlem af CinemaxX filmklub. Dette er dog gratis. Man kan blive medlem her: Odense, København og Århus.

Billetter kan bestilles her (men kræver som sagt medlemsskab af ovenstående filmklub): Odense, København, Århus.

Det bør bemærkes at man kan bestille lige så mange billetter til den samme film man vil som medlem, så hvis du vil have vennerne behøver de ikke nødvendigvis medlemsskab.
Gravatar

#2 elwood 19 år siden

Bicity køre med noget af det samme, og som jeg også skrev der så fater jeg ikke den her øgede sikkerhed, ved denne her film, jeg har været til mange snig premiere/ for for premiere, og jeg har aldrig oplevet noget som det her før.

Selv om de er bange for pirateri.

måske jeg sku slæbe et smallfilms kamerar emd bare for at vise hvor weird jeg synes det her er 8-)

konklusion fra min side, jeg ser den ikke til en forpremiere med al det her sikkerheds halløj.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 gi-jones 19 år siden

#2: Det er da sikkert ellers den forestilling hvor der er bedst chancer for ikke at blive bombet af gale terrorister :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

#3 hehe ja ok point taken 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: