Ja nu er det foilmen "Vikaren" han hentyder til, og efter at ha set traileren må jeg godt nok sige jeg troede det var sådan en familiekomedie.. er det mig der har taget helt fejl. og er det meningen den ska være rigtig uhyggelig?
I en nyhed her på siden fra februar står den omtalt som thriller, så ja, meningen er nok at den skal være uhyggelig :) Du har sikkert læst interviewet med ham, han siger jo at lidt større børn godt kan se den, så det bliver nok ikke just Se7en-stil.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så forfilm til den igår da jeg var inde og se PotC. Det var ikke ligefrem fordi jeg syntes den så ud til at være hverken uhyggelig, spændende eller værd at kaste penge efter. Et flop er født...tillykke Ole!! Og et godt råd med på vejen. Skal du lave en gyser, så lad være med at caste Paprika Steen til hovedrollen.... det holder ikke.
Det ved jeg nu ikke. Jeg kender efterhånden en hel del, der har været til screeninger af den, og der lader til at være bred enighed om, at Paprika Steen er fremragende i sin rolle. Desuden skal "Vikaren" nok mest ses som en børne/ ungdomsgyser, fremfor noget der er beregnet til at klare testen hos filmz' kræsne og hårdkogte læsere. Bornedals idé med at lave den var jo netop, at lave en dansk film, som hans egne børn gad at se.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 filmz-Bartman 18 år siden
#2 lagoni 18 år siden
#3 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#4 filmz-bullettooth 18 år siden
#5 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#6 filmz-bullettooth 18 år siden