Har altid synes Brad Dourif er en interessant skuespiller, men synes altid jeg ser ham i små biroller. Er der nogen der kan anbefale film hvor han har lidt større roller eller evt. hovedroller?
ahh hehe ikke lige en man lige ligger sådan mærke til. Deadwood er en helt ok serie western(hvis man er til det) se han er med i Lord of the rings også, og Startrek serier. og self Chucky filmende :) syntes ikke jeg har set noget med ham hvor han har "rollen" endnu,men mere som du selv siger små biroller.
Han er virkelig fremragende i "The Wild Blue Yonder", som ellers ikke er den mest vellykkede Werner Herzog-film, men den er værd at se blot pga. Dourifs præstation. Han spiller en alien, der er havnet på Jorden, og man er ikke i tvivl om, at han virtterligt er fra en anden planet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 McPeter 15 år siden
Har altid synes Brad Dourif er en interessant skuespiller, men synes altid jeg ser ham i små biroller. Er der nogen der kan anbefale film hvor han har lidt større roller eller evt. hovedroller?
Mange tak!
/Peter
#2 Collateral 15 år siden
#3 Geekalot 15 år siden
ahh hehe ikke lige en man lige ligger sådan mærke til.
Deadwood er en helt ok serie western(hvis man er til det)
se han er med i Lord of the rings også, og Startrek serier.
og self Chucky filmende :)
syntes ikke jeg har set noget med ham hvor han har "rollen" endnu,men mere som du selv siger små biroller.
#4 McPeter 15 år siden
#5 chandler75 15 år siden
#6 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#7 filmz-Bruce 15 år siden
Meget meget tæt på en fatwa der! Westerns er ligeså vigtig en grundsubstans som vand.
#8 McPeter 15 år siden
#9 chandler75 15 år siden
#10 Geekalot 15 år siden