Gravatar

#1 filmz-andersjepsen 20 år siden

Hej

Måske et lidt underligt spørgsmål, men jeg er interesseret i film hvor en af karaktererne på et eller andet tidspunkt har begge arme i gips. Hele filmen, 10 sekunder af filmen, det er underordnet, bare de er brækket og i gips..

på forhånd tak
Gravatar

#2 Patriarch 20 år siden

Næææ det er da ikke specielt underligt? :D

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 elwood 20 år siden

Er Simon the Fag fra "as good as it gets" ikke det efter indbrudstyvene har overfaldet ham.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 azathoth 20 år siden

#1: "Portland" springs to mind... der er en gut der får brækket begge arme af nogen slemme ågerkarle.

Må man spørge hvad du skal bruge det til... nu er det vel ikke en eller anden syg fetisch du beder om hjælp til at udleve?? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 elwood 20 år siden

tænder på smerten og lidelserne gør han 8-)

ajj kidding.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 filmz-maban 20 år siden

heh, jeg kan stadig ikke se hvor spørgsmålet ligger... ehm men det er sikkert bare mig der er dum.

heh, jeg kan huske engang for mange år siden hvor en dreng brækkede begge hans arme og alle gik og hviskede om han kunne tørre sin egen rov.

Pfff

edit: - han påstod at han kunne,
Haps!
Gravatar

#7 dyg 20 år siden

Da den kære Anders ikke er hjemme, må jeg hellere oplyse lidt om ham og hvorfor han har interesse i folk med to brækkede arme.

Først skal det siges, at han er min fætter, og det er bestemt ikke noget at være stolt af (hvilket i vil indse når jeg fortæller hans historie).

Den lille Anders, der var igang med sine 3.g eksamener, sad en fredag aften med nogle venner og drak lidt øl. Derefter skulle han jo prøve de nye bycykler i Århus. Og han prøvede dem ned af Carl Nielsensvej (forbi gallopbanen), i knap så ædru tilstand.

På et tidspunkt mister Anders balancen eller kontrollen over cyklen, og slår et sving ud på vejen og styrter.

Alt dette skete fredag aften, og søndag, da Anders kom om for at låne lidt film ved mig, ankom han med begge arme i gips. To styk brækkede arme, tak. Anders måtte derfor klare sin studentereksamen med begge arme i gips, hvilket heller ikke har været noget problem.

Hvad han vil bruge klippet til, har han ej fortalt mig endnu, men jeg skal nok tvinge det ud af ham.

ps. GNu, du regnede da ikke selv med at du kunne poste det på filmz, uden jeg ville kommentere det? :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 filmz-vassago 20 år siden

Det er så nedtur at slå sig i beruset tilstand. Det går ikke altid ondt når man er stiv, men når man så vågner, så har man ud over den dundrende hovedpine, kvalme, opkast - også forbandet ondt alle mulige steder pga af skader man har pådraget sig på vej hjem.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 davenport 20 år siden

Drukskader har været mig vel forundt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 chandler75 20 år siden

# 7 Måtte du så hjælpe ham med at tisse...?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: