Måske et lidt underligt spørgsmål, men jeg er interesseret i film hvor en af karaktererne på et eller andet tidspunkt har begge arme i gips. Hele filmen, 10 sekunder af filmen, det er underordnet, bare de er brækket og i gips..
Da den kære Anders ikke er hjemme, må jeg hellere oplyse lidt om ham og hvorfor han har interesse i folk med to brækkede arme.
Først skal det siges, at han er min fætter, og det er bestemt ikke noget at være stolt af (hvilket i vil indse når jeg fortæller hans historie).
Den lille Anders, der var igang med sine 3.g eksamener, sad en fredag aften med nogle venner og drak lidt øl. Derefter skulle han jo prøve de nye bycykler i Århus. Og han prøvede dem ned af Carl Nielsensvej (forbi gallopbanen), i knap så ædru tilstand.
På et tidspunkt mister Anders balancen eller kontrollen over cyklen, og slår et sving ud på vejen og styrter.
Alt dette skete fredag aften, og søndag, da Anders kom om for at låne lidt film ved mig, ankom han med begge arme i gips. To styk brækkede arme, tak. Anders måtte derfor klare sin studentereksamen med begge arme i gips, hvilket heller ikke har været noget problem.
Hvad han vil bruge klippet til, har han ej fortalt mig endnu, men jeg skal nok tvinge det ud af ham.
ps. GNu, du regnede da ikke selv med at du kunne poste det på filmz, uden jeg ville kommentere det? :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det er så nedtur at slå sig i beruset tilstand. Det går ikke altid ondt når man er stiv, men når man så vågner, så har man ud over den dundrende hovedpine, kvalme, opkast - også forbandet ondt alle mulige steder pga af skader man har pådraget sig på vej hjem.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 filmz-andersjepsen 20 år siden
Måske et lidt underligt spørgsmål, men jeg er interesseret i film hvor en af karaktererne på et eller andet tidspunkt har begge arme i gips. Hele filmen, 10 sekunder af filmen, det er underordnet, bare de er brækket og i gips..
på forhånd tak
#2 Patriarch 20 år siden
#3 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 azathoth 20 år siden
Må man spørge hvad du skal bruge det til... nu er det vel ikke en eller anden syg fetisch du beder om hjælp til at udleve?? ;)
#5 elwood 20 år siden
ajj kidding.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-maban 20 år siden
heh, jeg kan huske engang for mange år siden hvor en dreng brækkede begge hans arme og alle gik og hviskede om han kunne tørre sin egen rov.
Pfff
edit: - han påstod at han kunne,
#7 dyg 20 år siden
Først skal det siges, at han er min fætter, og det er bestemt ikke noget at være stolt af (hvilket i vil indse når jeg fortæller hans historie).
Den lille Anders, der var igang med sine 3.g eksamener, sad en fredag aften med nogle venner og drak lidt øl. Derefter skulle han jo prøve de nye bycykler i Århus. Og han prøvede dem ned af Carl Nielsensvej (forbi gallopbanen), i knap så ædru tilstand.
På et tidspunkt mister Anders balancen eller kontrollen over cyklen, og slår et sving ud på vejen og styrter.
Alt dette skete fredag aften, og søndag, da Anders kom om for at låne lidt film ved mig, ankom han med begge arme i gips. To styk brækkede arme, tak. Anders måtte derfor klare sin studentereksamen med begge arme i gips, hvilket heller ikke har været noget problem.
Hvad han vil bruge klippet til, har han ej fortalt mig endnu, men jeg skal nok tvinge det ud af ham.
ps. GNu, du regnede da ikke selv med at du kunne poste det på filmz, uden jeg ville kommentere det? :P
#8 filmz-vassago 20 år siden
#9 davenport 20 år siden
#10 chandler75 20 år siden