Jahe... har bare ikke så mange at spille med, da de fleste ikke gider.
Jeg elsker Catan overalt på Jorden... fantastisk spil. Udover det faldt jeg over Citadels i foråret, som bestemt også er rigtig godt. Og så er der jo Carcasonne. Det er nok pt. mine tre favoritter... Catan bliver nok aldrig vippet af pinden dog.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Det kunne da være man skulle slå et smut omkring Rockstuen, da jeg også er fra Odense.
Af spil har jeg det meste af Cry Havoc-serien (siege, dark blades og Outremer), Iron Dragon, Kremlin, Dark Lore, DMZ (kampspil til Shadowrun-rpg) og lidt blandet, Lidt Ace of Aces, en del Lost Worlds som begger er én-mod-én kamp med bøger. Da jeg skulle kigge efter måtte jeg nok erkende at min samling mest består af 2½ hyldemeter rollespil. Jeg husker selv min samling som større
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#1 Skeloboy 13 år siden
Jeg nyder altid en god gang brætspil, og lige pt. er min favorit nok Through The Ages: A Story of Civilization.
Men er der andre brætspillere derude? eller nørde-kort? Eller figurspil?
#2 Lord Beef Jerky 13 år siden
Jeg elsker Catan overalt på Jorden... fantastisk spil. Udover det faldt jeg over Citadels i foråret, som bestemt også er rigtig godt. Og så er der jo Carcasonne. Det er nok pt. mine tre favoritter... Catan bliver nok aldrig vippet af pinden dog.
#3 lyspunkt 13 år siden
Også mit problem. Min favorit er Family Business som jeg har lært et utal af personer på diverse kurser og sammenkomster.
Ellers har jeg et skab fyldt med old-school brædtspil som aldrig har været spillet og adskillige rollespil
#4 Skeloboy 13 år siden
Carcasonne er også ret fedt. Har det med et par udvidelser til.
Min brætspils-samling :)
#3 - Family Business er ret sjovt! Har overvejet at købe et spil mere, der skal lamineres...så det kan komme med på Rockstuen(en bar i Odense)...
Hvilke old-school brætspil har du?
#5 lyspunkt 13 år siden
Det kunne da være man skulle slå et smut omkring Rockstuen, da jeg også er fra Odense.
Af spil har jeg det meste af Cry Havoc-serien (siege, dark blades og Outremer), Iron Dragon, Kremlin, Dark Lore, DMZ (kampspil til Shadowrun-rpg) og lidt blandet, Lidt Ace of Aces, en del Lost Worlds som begger er én-mod-én kamp med bøger.
Da jeg skulle kigge efter måtte jeg nok erkende at min samling mest består af 2½ hyldemeter rollespil. Jeg husker selv min samling som større
#6 Fellaheen 13 år siden
#7 Skeloboy 13 år siden
#6 - har jeg ikke prøvet. Generelt er jeg ikke meget til strategiske krigsspil...
Plus: der spilles hård rock og metal
Minus: der er kun et herretoilet uden pisrende :)
Måske: man må ryge derinde...
Er ret meget på Rockstuen, det er sgu et ganske godt sted...men der bliver ikke spillet derinde normalt. Jeg spiller herhjemme eller i Rottehullet
#8 lyspunkt 13 år siden
Jeg var desværre nødt til at sælge en del af samlingen for år tilbage.
Absolut minus at der ryges.
Har Rottehullet noget med det gamle FBO at gøre ?
#9 Skeloboy 13 år siden
FBO - mest af alt Warhammer og 40K
Solhverv - primært liverollespil
Rottehullet - også en rollespilsforening, men ellers lidt af det hele.
#10 PredatorX 13 år siden