Nej, jeg har ikke set THX 1138, men jeg synes at have hørt at Lucas havde brugt en scene i en af hans film fra en Kubrick film, så gættede egentlig bare lidt. Tager højst sandsynelig fejl :)
Sorry :P
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
"Hvilken anden sci-fi film har scener filmet det samme sted som THX 1138?"
Jeg går ud fra at det I mener er at skralderummet i Star Wars er filmet samme sted som en scene fra 2001 ikke? Eller er det filmet samme sted som en scene i THX? I så fald må jeg æde den... men find lige ud af hvad i mener :)
"A scene in which THX 1138 falls into a garbage compactor and fends off a mutated rodent was cut because the monster did not look realistic. This situation was later reused in Star Wars (1977)." - IMDb
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#11 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#12 Patriarch 21 år siden
Er det noget du ved?
#13 filmz-female cenobite 21 år siden
Sorry :P
No tears, please. It's a waste of good suffering
#14 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 Patriarch 21 år siden
#16 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#17 Patriarch 21 år siden
"Hvilken anden sci-fi film har scener filmet det samme sted som THX 1138?"
Jeg går ud fra at det I mener er at skralderummet i Star Wars er filmet samme sted som en scene fra 2001 ikke? Eller er det filmet samme sted som en scene i THX? I så fald må jeg æde den... men find lige ud af hvad i mener :)
#18 Patriarch 21 år siden
Se traileren til THX 1138. Måske genkender i noget såfremt i har set den anden film :)
#19 filmz-vassago 21 år siden
#20 filmz-vassago 21 år siden
Predator 2
Bicentennial Man
Matrix 2 + 3
Colossus: The Forbin Project
Gattaca