Mange er sikkert enige i at der er en del quizzer igang for tiden, men jeg vil gerne udfordre jer i en altomspændende quiz som nok er lidt off-topic, men sikkert kan gå hen og blive sjov:
Reglerne: Der stilles et spørgsmål i "hvad som helst" kategorien. Der med må du spørge om hvad du vil! Det er tilladt at bruge nettet, bøger, film, musik, ja, alt, og målet opnås ved at være den første der svarer, og der med vinder serveretten. Indlægget skal skrives af brugeren, så det er ikke tilladt at copy/paste sit svar fra kilden.
Det første spørgsmål er: Hvad hedder verdens højeste vandfald, hvor højt er det og hvor ligger det?
GO!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Selv om der godt nok er en del quizzer i gang så har du ret. Det gør ikke noget at være off topic så længe vi har det sjovt. Hvis det bliver for meget kan man jo bare beslutte at stille nogle quizzer på stand-by, og der er jo også nogle quizzer der efterhånden vil dø ud.
hm, ja med tre meter. Men der er andre med det problem: Jeg kontrollerede lige på Wikipedia (for det er din ven :-)!). Den engelske version siger 978 m. mens den danske siger 976. Men det er jo op til davenport. -
Jeg har taget udgangspunkt i den danske opgørelse, og må hermed give bolden videre Bobber. Kom igen, og tak for at i gider at deltage i en ny slags quiz. (Det er det tagwallen er til, jo)
Værs´go ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja så må vi aftale et sted til en lille nævekamp....nej du tager den bare Patriarch, du var trods alt et par minutter hurtigere, uanset hvad der er rigtigt. (Eller vi kan planlægge en udflugt til Venezuela og tage et målebånd med). -
#1 davenport 21 år siden
Reglerne:
Der stilles et spørgsmål i "hvad som helst" kategorien.
Der med må du spørge om hvad du vil!
Det er tilladt at bruge nettet, bøger, film, musik, ja, alt, og målet opnås ved at være den første der svarer, og der med vinder serveretten.
Indlægget skal skrives af brugeren, så det er ikke tilladt at copy/paste sit svar fra kilden.
Det første spørgsmål er:
Hvad hedder verdens højeste vandfald, hvor højt er det og hvor ligger det?
GO!
#2 Patriarch 21 år siden
- Venezuela
- 979m
#3 bobber 21 år siden
Selv om der godt nok er en del quizzer i gang så har du ret. Det gør ikke noget at være off topic så længe vi har det sjovt. Hvis det bliver for meget kan man jo bare beslutte at stille nogle quizzer på stand-by, og der er jo også nogle quizzer der efterhånden vil dø ud.
EDIT: arh, der var jeg for langsom.
-
#4 Patriarch 21 år siden
Ser ud til vi er lidt uenige
#5 bobber 21 år siden
-
#6 davenport 21 år siden
Værs´go ;)
#7 Patriarch 21 år siden
Og Guinees Rekord Bog er enig ;)
#8 davenport 21 år siden
Kan i selv slås om den her? ;)