#9 besvarer egentlig gåden: Efter en i forvejen svag karriere med de nævnte film, gik det under optagelserne Kraven op for Brandon, at han nu var i færd skrabe bunden. Så fik han tudefjæs og skød sig selv. Altså selvmord.
Så afgjort en fed film! Den falder sikkert ikke i alles smag - men hvad faen gør det!
Den officielle forklaring er, at det var et uheld - men der er vist teorier om en rigtig kugle i pistolen.
Fra IMDB forum:
Okay. A year or two back, I did a short film with Bill Raymond--he played the hot dog vendor in The Crow, and this is the story according to him:
The Crow was a pretty low-budget movie, so corners were cut wherever they could be. It was an unsafe set, and they did not have the firearms master look over the prop guns before they were to be fired--in this case, a dummy bullet (that is, a bullet without any powder) had been left in the barrel of a revolver that was later going to be the same gun that would fire a blank at Brandon when he entered--well, this happened, the blank went off, and propelled the dummy bullet that was still in the barrel out of the gun, and into Brandon. It lodged near his spine, and he died several hours later.
Fra Brandons biography:
"Brandon died at the age of 28 on the set of "The Crow". While filming one scene, where he gets shot repetitively, the cap of a blank (which shoot harmlessly) accidently got lodged in his spine after penetrating his abdomen. The doctors worked desperately for five hours, but it was no use. He was pronounced dead at 1:04 pm the next day."
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Jeg kan altså godt lide The Crow. Jeg synes, de holder en fed stemning hele vejen gennem filmen, og så er der bøllebank til nogle fæle, skurkagtige misdædere.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
jeg kan huske jeg så et program om Bruce Lee istedet, hvor de fortalte om at folk udfordrede ham på åben gade til kamp, konstant var det på grund af de mordtrusler han havde fået ?
der var vidst også noget med en der trængte ind til ham i hans hjem, hvorefter BL bankede ham sønder og sammen.
Kom bare lige til at tænke på det nu vi snakkede om Brandon Lee.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Patriarch 21 år siden
#12 21 år siden
#13 filmz-lbw 21 år siden
Den officielle forklaring er, at det var et uheld - men der er vist teorier om en rigtig kugle i pistolen.
Fra IMDB forum:
Fra Brandons biography:
#14 filmz-lbw 21 år siden
The death of Brandon Lee
#15 davenport 21 år siden
#16 bobber 21 år siden
(eller er det Elvis jeg tænker på?)
#17 filmz-yoshimura 21 år siden
#18 elwood 21 år siden
der var vidst også noget med en der trængte ind til ham i hans hjem, hvorefter BL bankede ham sønder og sammen.
Kom bare lige til at tænke på det nu vi snakkede om Brandon Lee.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"