I en tid med talløse konspirationsteorier, manglende forståelse for menneskehedens grusomheder, kommer der her et diskutabelt spørgsmål omhandlende ovenstående..
Så min favoritfilm, "The Crow" igen i går.. Elsker den film.. Bliver aldrig træt af den..
Sad med den samme tanke tilbage som jeg altid sidder med..
Brandon Lee - Uheld eller mord?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Imponerende at man kan have så forskellig filmsmag. The Crow er en af de dårligste film, jeg nogensinde har set. Var ved at skride fra biografen, kan jeg huske. Synd at Brandon Lee skal huskes for at lade livet under optagelserne til en så ringe film.
Det er utroligt at man skal være så specifik herinde.. ;-) En af mine favoritfilm så.. Men den er stadig fantastisk.. Smag og behag.. Denne smagte godt.. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg tror det var mord. Kan ikke se hvorfor der skulle opholde sig rigtige kugler på sådan en optagelse, og slet ikke hvordan der er en, der har fundet vej til en stuntpistol.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#2: Synd at Brandon Lee skal huskes for at lade livet under optagelserne til en så ringe film.
Siger vist en del om din filmsmag ;) - du ville måske hellere at han skulle huskes for geniale film som, "Rapid Fire", "Showdown in Little Tokyo" eller den forrygende "Laser Mission"?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 Bony 21 år siden
Så min favoritfilm, "The Crow" igen i går.. Elsker den film.. Bliver aldrig træt af den..
Sad med den samme tanke tilbage som jeg altid sidder med..
Brandon Lee - Uheld eller mord?
#2 21 år siden
#3 Morbid 21 år siden
Pas på du ikke selv kommer ud for et "uheld" ;)
[/ond] Vi har alle forskellig smag i guess :)
#4 Bony 21 år siden
#5 Morbid 21 år siden
Jeg tror det var mord. Kan ikke se hvorfor der skulle opholde sig rigtige kugler på sådan en optagelse, og slet ikke hvordan der er en, der har fundet vej til en stuntpistol.
#6 gi-jones 21 år siden
#7 filmz-Bruce 21 år siden
#8 Corgan 21 år siden
Jeg skyder på (yea... I know) at det var et uheld.
#9 filmz-vassago 21 år siden
Siger vist en del om din filmsmag ;) - du ville måske hellere at han skulle huskes for geniale film som, "Rapid Fire", "Showdown in Little Tokyo" eller den forrygende "Laser Mission"?
#10 JannikAnd 21 år siden
"Showdown in Little Tokyo" var fandme fed! Ingen latterliggørelse dér...