Gravatar

#11 davenport 11 år siden

Kære venstreorienterede vælger:

Hvorfor bekymrer du dig om den slags, når du har et (ret grimt) næsehår, der øjensynligt ikke vil gå væk?? AAho ho Aaho ho ho. (Kummunistyngel!!)

Mvh
Søren Paand
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 MadMartigan 11 år siden

Kære Brevkasse

Jeg har mistet min Enhjørring, for ca. 3 år siden. Jeg savnede den egentlig ikke, da jeg syntes den var ved at være træls. (Ikke at jeg følte, at den havde et horn i siden på mig, men bare træls).

Den forsvandt på Aalborg – København færgen, lige inden udmundingen ved Hals.

Al hendvendelse kan ske på telefon 0856166, eller hver tirsdag kl. 12.13 i Vive Krigshavn.

Dusør: 2 fribilletter til Øster Hurup sommerland, og en gåtur til Muldbjergene.

Mvh. Niller Nielsen
I'm your huckleberry...
Gravatar

#13 davenport 11 år siden

Niller:

Den befordrer nu Morten Resen. Den er tabt for altid!
Mit råd: Spis lidt birk og tør næsen.

Mvh
Brevkazzen
Gravatar

#14 BN 11 år siden

Kære brevkasse!

Jeg mangler ord!

Med venlig hilsen

den tidligere F. Aaen aka BN
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#15 BN 11 år siden

Kære brevkasse!

Jeg ...

Med v.....
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#16 davenport 11 år siden

Kære Læsere:

Jeg bør lige gøre opmærksom på, at J. Næsholms nye biografi "Slikker På En Dreng Fra Litauen" er på gaden på mandag. Den er beskrevet som et unikum udi genren ´Mødig katode-humor fra 30´verne som sårn´.
Handlingen skulle udspille sig i en lille landsby i et unavngivet land (men det er Østrig), og handler om den ombejlede kraftige butler Mango st. Georg, der en dag kommer til formue, og køber en ret tynd and, der redder hans liv.
Allerede på side 2, skulle man kunne fornemme, at der stikker mere under, og man skulle stifte bekendskab med den voldsomme og karismatiske frille Trapez-Ulrik, der har levet hele sit liv som kendte frøer der går baglæns.
Det hele kulminerer i en 3 akts sketch, hvor en liderlig klovn slår sig løs i en SFO.

Ja, det er jo bare ned til kiosken og investere sparekronerne, inden du bruger dem på øl og chips.

Forbrugerlig hilsen:
Brevkassen
Gravatar

#17 HelmerJ 11 år siden

Kære brevkasse,

Kan man indrette med sovs?

Hilsen
Nasty meljævner
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#18 davenport 11 år siden

Kære Nasty:

Jeg har alle dage anbefalet, at man indretter med afbidte tånegle. Kort og godt!

Mvh
Brevkassen

Skriv ny kommentar: