Gravatar

#11 filmz-lbw 22 år siden

Hvorfor tror musikere ofte, at det er en selvfølge, at de kan begå sig i filmverdenen?

Selvfølgelig kan hun (og filmen) ride på marketingsbølgen og hendes navn, men det må godt nok være surt at være en dygtig og seriøs up-and-coming skuespiller og se sådan en som Britney springe forrest i køen...

Næh, så hellere Halle Berry! Hun er dødlækker og skidedygtig!
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#12 filmz-vassago 22 år siden

Nu er rollen som Bond-pige ikke den mest krævende, mange af de tidligere har været modeller, sangere og lign - så hvorfor skulle hun så ikke kunne være - såfremt hun bare er en af Bonds talrige erobringer...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 12 mener du som en anden blondine - Cecilie Thomsen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#14 filmz-lbw 22 år siden

#12 Ja det er selvfølgelig rigtigt. Det er mere det, at (nogle) musikerne har den holdning, at de er guds gave til filmen, og at en filmkarriere er et naturligt trin.

Man skulle tro, at hun havde lært noget af Crossroads. Og nej hun er ikke særlig lækker.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#15 Kalle Ferm 22 år siden

Der er mange country-sangere der har haft fine sidekarrierer som skuespillerre. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#16 filmz-vassago 22 år siden

Der er ligeledes mange skuespillere der forsøger sig med musikken - og det er ikke altid knapt så heldigt :)
Gravatar

#17 McPeter 22 år siden

'...og det er ikke altid knapt så heldigt' ?

Øh... tror jeg lige sidder og ligner et ? mens jeg tænker over hvad det er du mener?! :-P
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#18 filmz-vassago 22 år siden

..."ikke helt så heldigt" mente jeg, jeg sidder og stener henover redigeringen...

Skriv ny kommentar: