Gravatar

#1 Tylerdurden 22 år siden

Britney Spears vil med i rækken af smukke kvinder,
som optræder i en James Bond-film.
Britney Spears har medvirket i et par film, og den 22-årige popsanger har ambitioner om mere. Hun vil være Bond-pige i den næste James Bondfilm med Pierce Brosnan.

Britney Spears har allerede holdt møde med filmens producent Barbara Brocolli, men endnu har hun ikke fået en kontrakt.

Den sidste film Crossroads Britney Spears medvirkede i, fik elendige anmeldelser, ellers har hun kun erfaring fra sin medvirken i musikvideoer og senest Pepsi-reklamen med Pink, Enrique Iglesias og Beyonce Knowles. Men i et tidligere interview med Daily Mirror udtalte Britney, at hun satsede på filmen som en levevej.

- Jeg tager min skuespillerkarriere meget seriøst, for det er det, jeg vil koncentrere mig om de næste par år.

(Kilde: Ekstra bladet)
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#2 nakalay 22 år siden

Jeg tror simpelthen ikke på, at folkene bag bond-filmene er så dumme at lade hende være med i en af filmene. Og da slet ikke som bond-babe :)
Men okay, hvis én så lusket som Halle Berry kan være med, kan Britney måske også.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 McPeter 22 år siden

Hvorfor indsender du det ikke som nyhed istedet?

Bortset fra det så synes ikke rigtigt om den drejning at hun skal med i film - synes det ville være fint hvis hun bare nøjes med at se sød ud og synge lidt i sin mikrofon...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Det var simpelt hen dages joke :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 filmz-superfrez 22 år siden

Hun må kun være med på én betingelse... Hun smider alt tøjet! :P
Gravatar

#6 filmz-phalanx 22 år siden

nej hun skal have så meget tøj på at man ikke kan se at det er hende...
hvorfor fanden skal den tæve være "skuespiller"
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#7 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Hun skal satme ikke være med i james bond, hun skal gå hjem og kneppe madonna. Det kan hun lave en film om.

#8 Tylerdurden 22 år siden

#7 Ja, god idé og så kunne de kalde den "In bed with Madonna", "Oops I did it again" eller måske "Hit me Britney one more time" :-D
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#9 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Slå hende igen og igen, ufatteligt hårdt.

#10 filmz-Mira 22 år siden

Det vil blive et hårdt slag for filmverdenen hvis nogen er så uintelligente de hyrer hende. Hvor urealistisk kan man blive?

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "

Skriv ny kommentar: