Britney Spears vil med i rækken af smukke kvinder, som optræder i en James Bond-film. Britney Spears har medvirket i et par film, og den 22-årige popsanger har ambitioner om mere. Hun vil være Bond-pige i den næste James Bondfilm med Pierce Brosnan.
Britney Spears har allerede holdt møde med filmens producent Barbara Brocolli, men endnu har hun ikke fået en kontrakt.
Den sidste film Crossroads Britney Spears medvirkede i, fik elendige anmeldelser, ellers har hun kun erfaring fra sin medvirken i musikvideoer og senest Pepsi-reklamen med Pink, Enrique Iglesias og Beyonce Knowles. Men i et tidligere interview med Daily Mirror udtalte Britney, at hun satsede på filmen som en levevej.
- Jeg tager min skuespillerkarriere meget seriøst, for det er det, jeg vil koncentrere mig om de næste par år.
Jeg tror simpelthen ikke på, at folkene bag bond-filmene er så dumme at lade hende være med i en af filmene. Og da slet ikke som bond-babe :) Men okay, hvis én så lusket som Halle Berry kan være med, kan Britney måske også.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Bortset fra det så synes ikke rigtigt om den drejning at hun skal med i film - synes det ville være fint hvis hun bare nøjes med at se sød ud og synge lidt i sin mikrofon...
#1 Tylerdurden 22 år siden
som optræder i en James Bond-film.
Britney Spears har medvirket i et par film, og den 22-årige popsanger har ambitioner om mere. Hun vil være Bond-pige i den næste James Bondfilm med Pierce Brosnan.
Britney Spears har allerede holdt møde med filmens producent Barbara Brocolli, men endnu har hun ikke fået en kontrakt.
Den sidste film Crossroads Britney Spears medvirkede i, fik elendige anmeldelser, ellers har hun kun erfaring fra sin medvirken i musikvideoer og senest Pepsi-reklamen med Pink, Enrique Iglesias og Beyonce Knowles. Men i et tidligere interview med Daily Mirror udtalte Britney, at hun satsede på filmen som en levevej.
- Jeg tager min skuespillerkarriere meget seriøst, for det er det, jeg vil koncentrere mig om de næste par år.
(Kilde: Ekstra bladet)
#2 nakalay 22 år siden
Men okay, hvis én så lusket som Halle Berry kan være med, kan Britney måske også.
#3 McPeter 22 år siden
Bortset fra det så synes ikke rigtigt om den drejning at hun skal med i film - synes det ville være fint hvis hun bare nøjes med at se sød ud og synge lidt i sin mikrofon...
#4 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 filmz-superfrez 22 år siden
#6 filmz-phalanx 22 år siden
hvorfor fanden skal den tæve være "skuespiller"
#7 filmz-Seth GekOo 22 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#8 Tylerdurden 22 år siden
#9 filmz-Seth GekOo 22 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#10 filmz-Mira 22 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "