#1 24 år siden

Hej med jer

Jeg synes dette er en kanon side, derfor synes jeg det er rimelig træls at jeg bliver mødt af en: "vi er for lam til at lave en side som understøtter html standarden, så vi laver en lam matching på browseren"! Min browser er galeon som benytter mozilla's engine (galeon 1.03 baseret på mozilla 0.98).

PS: siden virker kanon i mozilla/galeon.
Gravatar

#2 azathoth 24 år siden

Vi overholder da netop standarden. Sitet er lavet i HTML 4.01 og er W3C valideret

Såfremt en browser ikke viser siden ordentligt, er det browseren der ikke er kompatibel med HTML standarden, og ultimativt dem der udgiver browserens problem!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

#3 24 år siden

kanon.

Men altså som sagt så er galeon bare mozilla med et andet look. Så enten smide den med i jeres matching ellers så skrot den, da den jo ikke virker efter hensigten. Jeg hælder til den sidste.

#4 24 år siden

Det kunne være i skulle tjekke den igen !
Har lige prøvet... fejl fejl fejl fejl !
Gravatar

#5 azathoth 24 år siden

hmmm... underligt... hver gang jeg validerer den får jeg "no errors found"!

Klikker du på linket eller hur?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-[AiP_DK]Kane 24 år siden

Jeg går ind på http://validator.w3.org/ og taster http://www.filmz.dk/...

Så er der en bunke fejl med tagget :-)
Det hører vist kun med i XML !?
Gravatar

#7 filmz-[AiP_DK]Kane 24 år siden

Prøvede at replace tagget... der var 365 steder det stod... kan det være derfor at det ikke virker i Opera ??
Opera overholder jo alle gængse W3C-standarder...!
Gravatar

#8 filmz-[AiP_DK]Kane 24 år siden

Nå det var det ikke... jeg prøve at rename alle billed-stier og stylesheet'et så det hele passede, og derefter se siden i Opera med korrekte tags... det virkede ikke...
Menuerne er et stort rod... *suk*
Siden er ellers kewl nok...
Gravatar

#9 hmn 24 år siden

De fejl du snakkede om var nogle der var i nyhederne, og det er jo lidt svært at holde dem fri for fejl konstant, men de er rettet nu.

Og de småfejl der var kan altså ikke ødelægge ret meget.

Med hensyn til galeon, så vil jeg kigge på det senere når jeg har mulighed for at rette det.

//HMN
Gravatar

#10 filmz-[AiP_DK]Kane 24 år siden

Hmm... tja...

Der er vel ikke så meget at gøre ved det...
Håber at i kan få det fixet på en eller anden måde, så det ser ordentligt ud... det er lidt trist !

Men held og lykke med sitet !

Skriv ny kommentar: