Findes der andre browsere til PS3 end den indbyggede? Når jeg bruger den til alm. internetsøgning, fylder den kun midten af skærmen, og det er svært at se hvad der står, trods 37´´. Ved godt at han kan trykke på højre pind, og den så zoomer ind, men det er ikke det samme. Det jeg efterspørger, er en mulighed for fuld skærm, eller en anden mulighed for at surfe. Det her holder ikke i længden...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Der er en hel masse indstillinger hvis du trykker trekant. Du kan bl.a. ændre tekststørrelser osv. Kan ikke huske helt præcist hvordan men mener jeg fik mit til at stå lidt større og fylde lidt mere. Stadig ikke fullscreen, men bare lidt bedre i hvert fald. Og så bruger jeg zoomen ofte - synes ikke det er noget problem til den begrænsede browsning jeg laver på den...
#1 davenport 16 år siden
Når jeg bruger den til alm. internetsøgning, fylder den kun midten af skærmen, og det er svært at se hvad der står, trods 37´´.
Ved godt at han kan trykke på højre pind, og den så zoomer ind, men det er ikke det samme.
Det jeg efterspørger, er en mulighed for fuld skærm, eller en anden mulighed for at surfe.
Det her holder ikke i længden...
#2 filmz-Kadann 16 år siden
#3 davenport 16 år siden
#4 filmz-Kadann 16 år siden
#5 McPeter 16 år siden
#6 Bony 16 år siden
#7 davenport 16 år siden
#8 maniac 16 år siden