Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Har i (læs: filmz.dk) gjort jer nogen tanker ang. en mulighed for at brugerne kunne indsende anmeldelser af film?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 skittlez 22 år siden

Eller måske et slags ratingsystem, bare til de anmeldte film?
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#3 chandler75 22 år siden

Begge dele er blevet overvejet, men indtil videre har vi valgt at nøjes med forum-delen, hvor alle kan (og opfordres til at) udtrykke deres mening om de film som bliver anmeldt - og også gerne om de film som ikke bliver anmeldt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Det er mere fordi jeg synes der er virkelig mange relevante film der ikke er blevet anmeldt, og siden i også skal køre siden er det jo begrænset hvor mange anmeldelser der er at finde. Der er fx ikke anmeldelser af nogen af Back to the Future filmene..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#5 filmz-vassago 22 år siden

#4: Vi håber med tiden at kunne udbygge arkivet. Men det er desværre ikke til at nå det hele :) - Indtil videre har vi ved oplagte lejligheder anmeldt relaterede film - som f.eks i forbindelse med "Red Dragon" premieren, hvor vi anmeldte de andre Lecter film. Det samme med DVD udgivelsen af "Nemesis" - der er de tre øvrige TNG ST film også blevet anmeldt.

Men det er da rigtigt der mangler nogle film, og de skal da også på - og det kommer de med stor sikkerhed også (med tiden).
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Jeg har nu altid set filmz.dk som et sted man gik til for at debatere film og relaterede emner, samt læse filmnyheder mere end anmeldelser. At der også anmeldes både film i biografen og på DVD, er naturligvis et plus og som vassago nævner en rød tråd mellem anmelderserne.

Rating-ideen syntes jeg er god, men brugeranmeldelser syntes jeg ikke er så vigtig, da folks holdninger fint nok til udtryk på siden i forvejen.

Jeg mener desuden at filmz.dk fungere rigtig godt både med hensyn til indhold og den tekniske side, som er både stabil og hurtig, dog ville jeg ønske at timeouten på muligheden for at redigere egne posts var lidt længere. *Kigger rundt i lokalet om min chef ser jeg på nettet :-/* Da jeg ofte bliver forstyrret af telefoner og andet, mens jeg er inde på filmz :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 inflector 22 år siden

Bruger rating syntes jeg også er en rigtig fin ide :)
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: