Har en gammel PS2, som jeg gerne vil have solgt/byttet til penge/rabat. Skal købe en Nintendo Wii her engang efter jul. Hvad tror i EB Games vil give for sådan en klods? Maskinen virker har alle kabler = perfek! :)
Jeres vurdering? SKAL HAVE EN WII NU!!! :D
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Og spillene skal være ret så nye, er min erfaring, ikke at jeg har prøvet det selv, men har hørt andre henvende sig, mens jeg kiggede rundt i butikken.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
For selve maskinen skal du ikke regne med at få 500 kr.
Husk på at EB Games skal bruge tid på at se om skidtet virker efter hensigten og de skal tjene penge på den. Når en ny maskine koster 1000 kr., så kan man ikke tage ret meget for en brugt.
#1 filmz-Scarface 19 år siden
Har en gammel PS2, som jeg gerne vil have solgt/byttet til penge/rabat. Skal købe en Nintendo Wii her engang efter jul. Hvad tror i EB Games vil give for sådan en klods? Maskinen virker har alle kabler = perfek! :)
Jeres vurdering? SKAL HAVE EN WII NU!!! :D
#2 maniac 19 år siden
Men den er jo nok faldet lidt nu... Men gå da ned og hør dem :)
#3 filmz-Kadann 19 år siden
I lyset af at en ny maskine koster under 1000 kr. i dag, så skal du nok ikke regne med at få alverden for den.
#4 filmz-Scarface 19 år siden
#5 filmz-lbw 19 år siden
Så du kan overveje at smide nogle spil med i handlen.
De opfordrer til, at man kommer ned og spørger...
#6 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Husk på at EB Games skal bruge tid på at se om skidtet virker efter hensigten og de skal tjene penge på den. Når en ny maskine koster 1000 kr., så kan man ikke tage ret meget for en brugt.
#8 DarkLight 19 år siden
#9 filmz-Chemic 19 år siden
Sælg den hellere privat over nettet eller i G&G...
#10 DarkLight 19 år siden