Jeg faldt lige over flg. indlæg på DAHF, hvor et par stykker hævder at have modtaget brugte film fra cdwow. Kan det mon være rigtigt? Så skal jeg ihvertfald lige genoverveje fremtidige bestillinger...
Hvad tror I helt ærligt der sker når I sender film retur, på returretten eller hvis I er skuffede over produktet?? Eksempel
De smider jo ikke helt nye film ud, fordi vi brokker os. De pakker dem vel ind igen og sælger dem igen. Nogen gange vil man så opleve at en film ser lidt mere slidt ud end den burde, men den slags sker i alle postordrevirksomheder.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Dit link virker ikke, jeg kommer i hvert fald bare til forsiden af forumet.
Jeg har modtaget Vanilla Sky vor plastikken var taget af amaray caset, om det er fordi den er brugt skal jeg ikke kunne sige, skiven var i perfekt stand, men den kunne i realititen godt have været åbnet.
Hat også netop modtaget en ridset DVD fra cd-wow. Men i dette tilfælde vardet fordi den dims der holder fast på skiven var knækket og skiven havde så ligget indet i kassen og rodet rundt. Hvornår lærer de at komme skiverne i en papirlomme, ligesom Disney og mange andre gør det?
Har også netop modtaget en ridset DVD fra cd-wow. Men i dette tilfælde vardet fordi den dims der holder fast på skiven var knækket og skiven havde så ligget indet i kassen og rodet rundt. Hvornår lærer de at komme skiverne i en papirlomme, ligesom Disney og mange andre gør det?
#1 filmz-lbw 21 år siden
Clicky
#2 dyg 21 år siden
#3 gi-jones 21 år siden
De smider jo ikke helt nye film ud, fordi vi brokker os. De pakker dem vel ind igen og sælger dem igen. Nogen gange vil man så opleve at en film ser lidt mere slidt ud end den burde, men den slags sker i alle postordrevirksomheder.
#4 ks 21 år siden
Jeg har modtaget Vanilla Sky vor plastikken var taget af amaray caset, om det er fordi den er brugt skal jeg ikke kunne sige, skiven var i perfekt stand, men den kunne i realititen godt have været åbnet.
#5 DarkLight 21 år siden
#6 filmz-lbw 21 år siden
#4+5 To rotter i fælden... :p Der er vist gået slashdot i mine indlæg :|
#7 Tylerdurden 21 år siden
#8 Tylerdurden 21 år siden
#9 Tylerdurden 21 år siden
#10 DarkLight 21 år siden