Gravatar

#1 filmz-lbw 21 år siden

Jeg faldt lige over flg. indlæg på DAHF, hvor et par stykker hævder at have modtaget brugte film fra cdwow. Kan det mon være rigtigt? Så skal jeg ihvertfald lige genoverveje fremtidige bestillinger...

Clicky
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#2 dyg 21 år siden

Jeg modtog Minority Report idag, fra cd-wow.. Min har ingen tegn på at have været åben/brugt før.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 gi-jones 21 år siden

Hvad tror I helt ærligt der sker når I sender film retur, på returretten eller hvis I er skuffede over produktet?? Eksempel

De smider jo ikke helt nye film ud, fordi vi brokker os. De pakker dem vel ind igen og sælger dem igen. Nogen gange vil man så opleve at en film ser lidt mere slidt ud end den burde, men den slags sker i alle postordrevirksomheder.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 ks 21 år siden

Dit link virker ikke, jeg kommer i hvert fald bare til forsiden af forumet.

Jeg har modtaget Vanilla Sky vor plastikken var taget af amaray caset, om det er fordi den er brugt skal jeg ikke kunne sige, skiven var i perfekt stand, men den kunne i realititen godt have været åbnet.
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

#4, det virker fint. DAHF linker til forsiden mens Clicky linker til selve diskussionen. Bare roligt, jeg gjorde det samme.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 filmz-lbw 21 år siden

#3 I det konkrete tilfælde var skiverne ridsede. Men ja - jeg er enig med dig i, at returskiver selvfølgelig videresælges.

#4+5 To rotter i fælden... :p Der er vist gået slashdot i mine indlæg :|
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#7 Tylerdurden 21 år siden

Hat også netop modtaget en ridset DVD fra cd-wow. Men i dette tilfælde vardet fordi den dims der holder fast på skiven var knækket og skiven havde så ligget indet i kassen og rodet rundt. Hvornår lærer de at komme skiverne i en papirlomme, ligesom Disney og mange andre gør det?
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#8 Tylerdurden 21 år siden

Har også netop modtaget en ridset DVD fra cd-wow. Men i dette tilfælde vardet fordi den dims der holder fast på skiven var knækket og skiven havde så ligget indet i kassen og rodet rundt. Hvornår lærer de at komme skiverne i en papirlomme, ligesom Disney og mange andre gør det?
Gravatar

#9 Tylerdurden 21 år siden

ja gentagelse fremmer vel forståelse... :-/
Gravatar

#10 DarkLight 21 år siden

Nu er det vel ikke cd-wow der står og putter cd'erne i cases.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: