Gravatar

#11 elwood 20 år siden

Kan jeg ikke bare lege jeg ikke har det 8-)

Ejj det skal jo nok så være den person som vandt billet til filmen her på filmz.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 gi-jones 20 år siden

Selvom man nok næppe kan kalde mig for værende "uden personlig interesse" vil jeg nu udtale mig alligevel. Jeg håber at jeg kan blive tilgivet efterfølgende :)

Premieren forløbt planmæssigt med lige omkring 100 personer, og de reagerede alle (i hvert fald så vidt jeg ved) meget positivt, og jeg var selv overrasket over hvor godt de tog imod den. Hvad folk synes om filmen må vi naturligvis lade dem selv udtale sig om, men jeg var mere end glad da jeg gik hjem.

#1: Med hensyn til musikken, som jeg ved du er interesseret i, så har Lasse gjort et kæmpe stykke arbejde de sidste to måneder og ikke bare lavet et rigtigt fedt soundtrack, men også revideret al vores reallyd. Hvis nogen egenhændigt har redet denne produktion var det helt sikkert ham, og det i sidste sekund endda.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13 Patriarch 20 år siden

Super - mht. Lasse tror jeg også jeg sagde til dig at han var the man for the job. Det er lige hans genre :)

Så godt gået på alle fronter, og tilykke med den positive modtagelse.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Tillykke med den positive omtale og premieren ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#15 elwood 20 år siden

Og nu fik jeg sat ansigt på endnu en fra filmz det er jo ret stort 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 gi-jones 20 år siden

#13: Det gjorde du også. Men så kunne jeg jo lige bekræfte :)

#14: Mange tak. Jeg ser også frem til at høre fra Jer andre herinde, når tiden kommer.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 filmz-gimleno1 20 år siden

En visning i KBH efter nytår er også arrangeret, venter dog lige på the final go inden noget offentliggøres..
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#18 filmz-Bartman 20 år siden

Hvornår kommer den ud i biografen så vi andre også ka få lov til at se den? Lyder sku som en fed film!!
Gravatar

#19 filmz-gimleno1 20 år siden

Spørgsmålet er om den kommer ud i biografen på landsdækkende plan, men under alle omstændigheder bliver det på køb/leje DVD - hvornår vides ikke præcist, men vi nok holde filmz.dk folk orienteret ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#20 lasse78 20 år siden

Efter at have sundet mig et par dage og havde fået lidt søvn (hehe) så tænker jeg stadig tilbage på premieren på filmen som en RIGTIG stor oplevelse.

En ting er at havde set filmen ulideligt mange gange på sin pc, mends at jeg skulle komponere, mixe, master og resturere lyd. En anden ting er at se det hele gå op i en højere enhed i en biograf med FUKKER lækkert lyd-anlæg og et stort og rigtigt lækkert billed.
-Egentligt ret syret at høre sin egen musik på den måde. Tripper satdig en del og må da også undskylde til dem som snakkede med mig efter fremvisningen, som ikke kunne få et ord indført på grund af min machine-gun plabren hehe.

At komponere til filmen har været noget af en oplevelse, "det havde jo været kedeligt hvis det ikke havde været". Men alt i alt, selv om det på nogle tidspunkter har været en anelse for spændende hehe har det været KANON at arbejde sammen med Jonas og Morten. Thumps up og stor skulder-klap til disse to herre for at blive modtaget med så stort et overskud, endnu STØRRE smil og smittende latter. Selv om det har været hårdt, har det fanme været rigtig sjovt, og det er hele vejen igennem.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se filmen igen OG HELST i biffen, det fortjæner den helt klart.

#12 Jeg bukker mig i støvet

#13 Thanks dude ;)

#5 MANGE, MANGE gange tak. Nu har jeg det meget bedere med at at jeg ikke sov i næsten 3 døgn, dagene op til premieren på grund af at den sidste lyd lige skulle i skabet. Hehe
http://lasseelkjaer.dk/

Skriv ny kommentar: