Gravatar

#1 Patriarch 20 år siden

Hvordan gik fremvisningen? :)

Tilykke med visningen i biffen - må have været en cool oplevelse for de medvirkende.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 elwood 20 år siden

# jeg vælger så lige at udtale mig selv om jeg er en af de mindrer personer på projektet.

Nu har vi jo ikke haft visningen endnu, men jeg tror da at resten af holdet bag også er spændt, der er godt nok ikke digital mulighed for vores film, så det bliver noget projektorværk, det er jeg lidt spændt på hvo'en vil foregå.

Jeg glæder mig til i dag, og jeg synes at her på det sidste har den fået en del opmærksomhed, Jeg ser især frem til at opleve filmen med De rigtig lydeffekter, og musikken.

Og hermed brød jeg mit cølibat med at snakke om filmen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Patriarch 20 år siden

Ah, jeg var lige på crack... da jeg skrev beskeden var kl. over midnat, så da jeg kikkede på min kalender så jeg at det var den. 8 - så jeg antog at den havde været fremvist i Cinemax... men det er så idag - Så vil jeg istedet sig "Held og lykke" :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 filmz-kaotmus 20 år siden

Jeg undrer mig over en ting: hvorfor en engelsk titel?
Gravatar

#5 elwood 20 år siden

Og så er jeg netop vendt hjem fra premieren, det gik ud over alle forventinger synes jeg, damm der var mange mennesker, jeg må sige at filmen er gået hen og blevet ret go, og der er sket en stor forbereding siden jeg så den første gang, men der var det også uden Lyd/computer effekter og musikken, som virkelig løftede den op, ros til komponisten herfra i hvertfald ;-)

Der Kommer et lille indslag i aften i Regional nyhederne der omkring 22:25 til de intresserede.

Gravatar

#6 filmz-vassago 20 år siden

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 elwood 20 år siden

Tak for det vassago, hehe sejt at vi kom på som første nyhed 8-)
Gravatar

#8 myggen 20 år siden

#2: Hvor høj er du da?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 elwood 20 år siden

Hehe uheldigt ordvalg, jeg er faktisk 2 meter og træls som jeg plejer at sige 8-)

Det jeg mente var at jeg ikke har så stor indflydelse på selve filmens oprindelse, jeg var en af de to Lydmænd på filmen.
Gravatar

#10 DarkLight 20 år siden

Kan vi få en uden personlig interesse til at udtale sig? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: