Arh, så sgu da osse... Jeg tænkte nok den var for nem, lavede samme fejl som McPeter. Nå, men jeg gad da bare ikke vinde alligevel! Hvis det skal være sådan...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg er træt af den slags gåder, som vi har fået i 4'eren:
Principielt kan svaret være alt muligt, for når der kun er så lidt at sammenligne med, kan man altid finde alle mulige former for systemer i tallenes fordeling. Det gør mig så også i tvivl om mit fundne svar, så jeg tør ikke rigtigt skrive det ind., Er der en venlig sjæl (som ved at svare, har fået bekræftet et system), som vil give et hint (husk spoiler) til systemet?
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Er lige begyndt på gåde 2. Men forstår ikke helt... hvorfor kan "kronen" fx ikke være svaret? Måske misforstår jeg gåden. Men K - R - O - N - E - N indeholder da et bogstav fra hver søjle, og er et dansk ord.
Min film/TV-blog: http://www.under-holdninger.blogspot.com
#51 allanmc 19 år siden
#52 lagoni 19 år siden
#53 McPeter 19 år siden
#54 Zelle 19 år siden
#55 pulse83 19 år siden
#56 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#57 filmz-jackjazz 19 år siden
Det gør mig så også i tvivl om mit fundne svar, så jeg tør ikke rigtigt skrive det ind., Er der en venlig sjæl (som ved at svare, har fået bekræftet et system), som vil give et hint (husk spoiler) til systemet?
//JackJazz
#58 filmz-ulrik_one 19 år siden
#59 filmz-ulrik_one 19 år siden
#60 Scherlund 19 år siden