Gravatar

#61 filmz-ulrik_one 19 år siden

#60:
Jep selvfølgelig. Men synes bare ikke det virker nær så "holdbart" når man kan sidde og danne en masse - ellers rigtige - ord ud fra systemet. Så gælder det jo ikke om kløgt men om at ramme rigtigt. Lidt i hvert fald.

"Deltid" var ellers et godt ord :-)
Min film/TV-blog: http://www.under-holdninger.blogspot.com
Gravatar

#62 Scherlund 19 år siden

#61 Tror det skal ses som en slags virtuel Kryptex(?) som den i bogen. I den kontekst kan man jo med en vis sikkerhed antage at der også kun ville være flere løsninger. Men kun en der vil åbne selve cylinderen. For at tjekke om det rigtige ord er fundet er der jo også en gæt funktion. Denne vil jo kunne ses som en afprøvning af om man kan skille kryptexen fra hinanden uden at ødelægge besked den indeholder.

Jeg vil gerne lige sige at jeg ikke har noget i klemme eller noget ved at der er flere ord der kan dannes. Jeg keder mig bare lige nu og mangler noget seriøst at lave :)
Gravatar

#63 filmz-ulrik_one 19 år siden

#62:
Der er også noget rigtigt over det du siger. Jeg kedede mig iøvrigt også :-)
Min film/TV-blog: http://www.under-holdninger.blogspot.com
Gravatar

#64 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg brugte den metode der virkede mest indelysende, nemlig at lægge de 4 yderste tal sammen, for at få den inderste tal.
Fro mig virker det som det rigtige svar, om det er 100% rigtigt kan jeg ikke sige.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#65 filmz-jackjazz 19 år siden

#64:
Jeg spurgte egentligt bare lige, fordi jeg mente at kunne huske, at man med det samme fik at vide, om det er det rigtige svar, men det gør man jo ikke (det er vist kun ved dem med "gæt" på).
Jeg er enig i, at det er det mest indlysende, og det var da også mit første gæt, men som sagt, så kan der jo være mange andre systemer, når kun der er én færdiglavet firkant.

Men, anyway, tusind tak for hjælpen.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#66 HelmerJ 19 år siden

den nye var godt nok ikke særlig opfindsom
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#67 wiseguy 19 år siden

næææ man havde forventet lidt mere af "finalen" - tilgengæld er man da 100% sikker på at have svaret rigtigt - den i sidste uge er jeg sku' staig i tvivl om, hvorvidt jeg svarede rigtigt?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#68 pulse83 19 år siden

:/ :/ Jeg er sgu ret meget i tvivl om den nye. Hvordan finder man frem til svaret? :/
Excuse me, Flo!
Gravatar

#69 HelmerJ 19 år siden

bruger alfabetet ;-)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#70 pulse83 19 år siden

#69 Ja, så meget har jeg regnet ud. ;) Jeg har svært ved at finde et system i den anden række af bogstaver. I første række kan jeg se et system, men jeg har svært ved at overføre systemet fra første række over i anden række. :/
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: