Den er spøjs på sin egen underspillede måde og faktisk utroligt god. Men den er langt fra uhyggelig eller action præget. Den er bare speciel og morsom. Jeg har svært ved at sammenligne den med noget jeg tidligere har set. Men den er klart pengene værd (og den kan fås ret billigt hos club racoon)
Alle elsker den, så for at være lidt på tværs, så kan jeg sige at jeg fandt den utrolig dum og meningløs, og jeg kunne overhovedet ikke se det sjove i den. Den handler forresten om en egyptisk sjælsuger på et plejehjem, hvis du finder det interessant. Så det nok noget for dig.
#5, Det jo godt vi har ret til hver sin mening her, og som jeg skriver "Alle elsker den, så for at være lidt på tværs", fordi jeg syntes absolut ikke det var en god film.
Jeg har ikke set den endnu, selvom jeg har den liggende. Men tror selv jeg vil synes om den, selvom den nok ikke kommer på højde med Evil Dead "trilogien" (der er jo ikke kun 3, hehe)
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
Den er ganske enkelt fantastisk. Jeg har selv meget svært ved at sammenligne den med noget, hvilket i min bog gør den utroligt original, og nej den handler ikke om en egyptisk sjælesuger på et plejehjem! Mulig spoiler: Den handler om en gammel Elvis med en geveækst på sin tisser, der sammen med en SORT! JFK, som muligvis har en pose sand som hjerne! bekæmper en ægyptisk sjælesuger på det plejehjem, hvor vores to helte residerer. Jeg synes, at Bruce Campbell gør det fantastisk som Elvis, og musikken er fantastisk. Topunderholdning!
#1 Kalle Ferm 21 år siden
#2 PlattFuss6.7 21 år siden
Lidt b-film Bruce Campbell agtig hvilket altid er godt.
Jeg kom et par gange til at tænge på army of darknes da jeg så den men det skyldes nok Campbells oneliners.
#3 rimmer 21 år siden
#4 ks 21 år siden
#5 Morbid 21 år siden
#6 ks 21 år siden
#7 filmz-female cenobite 21 år siden
No tears, please. It's a waste of good suffering
#8 filmz-Bluhm 21 år siden
Den handler om en gammel Elvis med en geveækst på sin tisser, der sammen med en SORT! JFK, som muligvis har en pose sand som hjerne! bekæmper en ægyptisk sjælesuger på det plejehjem, hvor vores to helte residerer. Jeg synes, at Bruce Campbell gør det fantastisk som Elvis, og musikken er fantastisk.
Topunderholdning!