Kan det passe at jeg har et, barndoms minde. Om en Vietnam film hvor Bud Spencer er med i..??? Mener faktisk at kunne huske, at han bliver skudt. Håber nogen kan hjælpe. Skoholm
Jeg er ikke 100% sikker på at det foregår vietnam,der er ihvertfald en asiat eller 2 med. men han er en del af en "soldater" enhed. Det er ikke en sjov film.
Competed for Italy in the swimming competition at the 1952, 1956 and 1960 Olympic Games.
Children: Giuseppe (1961), Christine (1962) and Diamante (1972).
Carlo Pedersoli changed his name to Bud Spencer in 1967. He chose that name because he is a big fan of Spencer Tracy and because of his favourite American beer.
He's a Jet Airplane and Helicopter pilot (he became an flying geek after shooting "Più Forte, Ragazzi!"), and owns an air transports company.
He is a candidate of the moderate right-oriented party "Forza Italia" for the regional elections 2005 in Rome
Was the first Italian to swim 100 m. Freestyle in less than a minute
Vildt nok!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-skoholm 19 år siden
Håber nogen kan hjælpe. Skoholm
#2 davenport 19 år siden
Plot-search på IMDB giver ikke noget resultat på de ord sammen.
Men tjek listen igennem, det kan være du kommer i tanke om det:
http://www.imdb.com/name/nm0817881/
#3 Verbal 19 år siden
#4 filmz-skoholm 19 år siden
#5 Verbal 19 år siden
#6 filmz-skoholm 19 år siden
Har prøvet imdb, men han har jo været med 100 film. Desuden er det ikke alle hans film der Plot summary til.
#7 davenport 19 år siden
Her er lidt trivia om ham:
Holds a Juris Doctor degree.
Competed for Italy in the swimming competition at the 1952, 1956 and 1960 Olympic Games.
Children: Giuseppe (1961), Christine (1962) and Diamante (1972).
Carlo Pedersoli changed his name to Bud Spencer in 1967. He chose that name because he is a big fan of Spencer Tracy and because of his favourite American beer.
He's a Jet Airplane and Helicopter pilot (he became an flying geek after shooting "Più Forte, Ragazzi!"), and owns an air transports company.
He is a candidate of the moderate right-oriented party "Forza Italia" for the regional elections 2005 in Rome
Was the first Italian to swim 100 m. Freestyle in less than a minute
Vildt nok!!!!
#8 filmz-skoholm 19 år siden
#9 davenport 19 år siden