Det vil koste op til 1,9 millioner kroner at sende et program med bandeord eller seksuelt indhold. Ved gentagne overtrædelser kan bøden komme helt op på 17,5 millioner kroner.
Det ved jeg skam godt! Eksemplet med HBO og "Deadwood" anvendte jeg også blot for at påpege, hvor vederstyggeligt Bush i sin kristne puritanisme må finde serien.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Manden er jo genial, på den her måde for vi en ny generation af amerikanere, der ikke siger fuck, shit eller nogle andre af disse stygge ord, som ellers så ofte ender, i den moderne amerikaners mund, men det er ikke hans skyld, det er TV og radio der giver dårlige muligheder til amerikanerne. George Bush - you gotta love him.
(Jeg ved ikke om den tygge tåge af ironi, ligesom trænger igennem skærmen til jer andre også?)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Åh dengang der ikke var tv - ingen der bandede og ingen kriminalitet. Jeg synes at dem indenfor tv er terrorister - faktisk er de skrene medier, radio og tv ondskabens akse - de putter væmmelige tanker i folk.
#1 Yoda 19 år siden
Læs artiklen i Berlingske her
Bush må virkelig hade eksempelvis HBO og "Deadwood" - længe leve puritanismen!
#2 filmz-Kadann 19 år siden
#3 Bates 19 år siden
#4 pulse83 19 år siden
#5 davenport 19 år siden
#6 putandtake 19 år siden
#7 Yoda 19 år siden
Det ved jeg skam godt! Eksemplet med HBO og "Deadwood" anvendte jeg også blot for at påpege, hvor vederstyggeligt Bush i sin kristne puritanisme må finde serien.
#8 Collateral 19 år siden
George Bush - you gotta love him.
(Jeg ved ikke om den tygge tåge af ironi, ligesom trænger igennem skærmen til jer andre også?)
#9 jessup 19 år siden