Gravatar

#1 filmz-derb 21 år siden

* spoiler ahead *
nogen der ved om den 2-disc man kan købe er med den "rigtige" slutning. Har set 2 versioner af filmen nu og vil meget gerne eje den hvor han rejser tilbage til inden han er født og kvæler sig selv i navlestrengen. Den anden slutningen holder ikke.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#2 DarkLight 21 år siden

2 ting:
1) Kvickly sælger selfølgelig R2. Et hurtigt kig på DVDcompare viser at begge slutninger er med.

2) Der er en fremragende spoilerfunktion i bunden af siden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-vassago 21 år siden

#1: du synes den slutning du lige har nævnt lyder mere plausibel... Det er da den der slet ikke holder.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 21 år siden

#3 Enig - jeg synes også, den "alternative" slutning er en tand for meget. Den er alt for melodramatisk (ud over, at den ikke holder). Slutningen i theatrical version er mere afdæmpet og føles mere "realistisk".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 filmz-derb 21 år siden

#2, tak for det. Og igen tak. Havde ikke lige set den smarte funktion.

#3, mja, så bare filmen med den alternative først og synes det helt igennem var en genial film. Blev så noget skuffet da jeg så den med den "rigtige" slutning i fjernsynet.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#6 DerMann 21 år siden

Tror også meget det kommer an på hvad for en man ser først. Jeg, som Derb, så directors Cut først og må ærligt indrømme, at jeg synes denne var den bedste. Ja den er melodramatisk, men den fra theatrical version var lidt for happy ending (amerikansk??) (men det er jo det sjove ved det; for havde jeg syntes det hvis jeg havde set denne først?? hmm...)
Gravatar

#7 filmz-propagandapanda 21 år siden

Du har en pointe der. Jeg så theatrical version først, og det er osse den slutning jeg synes bedst om. Men begge slutninger er gode på hver sin måde.

Skriv ny kommentar: