Der er bestemt interessante betragtninger i det han skriver, men jeg kan ikke tage ham helt seriøst, når han afviser nedenstående kritik med at vi bare ikke er nok "inde" i filmoplevelsen. Selv film jeg elsker kan der være scener, karakterer eller dialog, som jeg ikke synes fungerer og derfor hiver mig en smule ud af oplevelsen mens det står på. Men det betyder på ingen måde at jeg ikke er nok opslugt af resten af filmen.
Some argue they cannot watch the Special Editions without being pulled out of the experience by the alterations. Fair enough, although that criticism says more about the viewer than the material they are viewing. If that's the case, they're not really immersed.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Dén kan jeg så også godt være uenig i, men sådan gælder det vel for alle film man har dannet sig ét billede af og så kombineret med ændringer der resulterer i nyt indtryk af en film "der jo ikke er den man er vant til", hvis det gav mening :P
#6: Jo jo, men at han bare slår kritikken væk med at vi(da jeg hører blandt den gruppe) ikke er nok opslugt af filmen finder jeg meget latterligt. Og det er ikke bare fordi at det er nye ændringer i film jeg elsker(det er trods alt ikke alle ændringer som generer mig), men fordi at jeg simpelthen ikke mener det fungerer og at jeg så bliver hevet ud af filmen for et kort øjeblik(og jeg hentyder hovedsageligt til de mindre CGI-mellemspil med komik, som dukker op i hvert fald i den først film).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 chronaden 12 år siden
God læsning imo.
#2 Batsy 12 år siden
Er enig med ham i det hele dog mener jeg Natalie og Hayden har dog deres gode momenter, og synes Hayden viser hans værd i Ep III hvor han bliver sith.
#3 Collateral 12 år siden
#4 MMB 12 år siden
#5 Kruse 12 år siden
#6 chronaden 12 år siden
Dén kan jeg så også godt være uenig i, men sådan gælder det vel for alle film man har dannet sig ét billede af og så kombineret med ændringer der resulterer i nyt indtryk af en film "der jo ikke er den man er vant til", hvis det gav mening :P
#7 BN 12 år siden
;-D
#8 BN 12 år siden
#9 Kruse 12 år siden
#10 Batsy 12 år siden
Let me quess Hayden og Natalies "Stive" skuespil for bare nævne noget :P