Gravatar

#1 Martindan 21 år siden

!!!spoiler!!!

ok... så Cabin Fever sammen med min kæreste... og sorry.. jeg tror ikke jeg har set en mere ligegyldig film...

plottet fangede mig ikke, man fik ikke rigtig nogen forklaring på den virus, synes folk der boede på egnen bare var mærkelige og lyttede ikke til dem i hytten, man år ikke en forklaring på ham drengen der bare æder løs af folks hænder (bider godt nok kun i dem), skuespilpræstationerne var ikke så gode og slutningen.. ja den er rigtig morsom, faktisk det jeg bedst kunne li ved filmen, men ellers.. ja.. jeg forstod den ikke som sådan..

hvis der er en dybere mening som jeg bare overså eller ikke fattede er der nogen FIlmz brugere derude der kan forklare mig den?
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 Hasselguff 21 år siden

Der er ikke nogen underliggende betydning at komme efter. Filmen er slet og ret en fornærmelse.
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#3 Martindan 21 år siden

#2 - ok.. godt at høre jeg ikke er den eneste der er negativ omkring det...

Min kæreste havde nu heldigvis vundet den i en eller anden tembola ting, så vi har da heldigvis ikke spildt mere end 10 kr på lodder...
Gravatar

#4 filmz-Bluhm 21 år siden

I forhold til hvor ligegyldig I synes den er, så er det da en helt utrolig trang, I har til at ytre jer om den - hvor mange tråde er det efterhånden vi har på Cabin Fever på det her site?
Det er i øvrigt en superfed film - en skam at I ikke forstår den...
Gravatar

#5 filmz-rupert giles 21 år siden

#4 Jeg er helt enig med dig. Fed film. Misforstået film.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#6 Martindan 21 år siden

#4 & 5 - misforstået.. hvori er der noget at isofrstå.. det er en film uden en egentlig forklaring (selvom såddanne teengage hytte film splatteres forklaringer ofte er lidt sløje i det, så er der i det mindste en forklaring på tingene)...

kan I kort forklare hvad det er jeg har overset?
Gravatar

#7 filmz-pherkel 21 år siden

4+5 jeg kunne også godt tænke mig en redegørelse for de tilsyneladende adskillige betydningsniveauer der ligger i filmen. Der er måske alligevel en sammenhæng mellem ham der får fingeren op i røven og drengen der råber 'pandekager' i slowmotion!? Jeg glæder mig til at høre nærmere.
Gravatar

#8 filmz-mr.filmfreak 21 år siden

Det bedste ved filmen er at det er nogen flotte omgivelser og billeder, total dårlig handlig, fatter ikke at der er nogen der har betalt for at få den film lavet, ligesom med House of the Dead.
Gravatar

#9 filmz-rupert giles 21 år siden

#7 Jeg sagde fed film... ikke dyb film. Der er ikke nogen betydningsniveauer. Det er ikke Kieslowski, vi snakker om her.

At filmen ikke hænger helt sammen kan jeg leve med, da jeg godt kan lide den fandenivoldskhed den er lavet med.

Læg også mærke til, at jeg sagde fed film... ikke superfed film.

:-)

Har I ikke nogen film I godt kan lide, som I godt ved er noget snavs?
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#10 Martindan 21 år siden

#9 - det er fair nok du kan li den, men jeg fatter stadig ikke...
film der er noget snavs... hmm.. hvordan snavs snakker vi.. lowbudget crap eller bare snavs med handlingen generelt???

Skriv ny kommentar: