Gravatar

#11 ks 20 år siden

Lyder fandme godt. Jeg er glad for jeg fik købt første sæson via 20% linket på CD-WOW. Nu skal eksamerne bare lige overstås, så regner jeg med at begrave mig selv i Carnivale i et par dage.
Gravatar

#12 DarkLight 20 år siden

De få der stadig er i tvivl om hvorvidt denne serie er værd at bruge tid på kan læse en dugfrisk anmeldelse her
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 DarkLight 20 år siden

Så fik jeg nok desværre ret. Sakset fra tvtome.com:
Worst possible news.. unimpeachable sources report that HBO has cancelled Carnivale. grass roots efforts are being developed to protest. will post more information as it becomes available.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 DarkLight 20 år siden

Mere fra imdb.
Gravatar

#15 filmz-Bruce 20 år siden

Det er faneme årets dårligste nyhed. HBO skuffer meget ved dette!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 DarkLight 20 år siden

Ja, og lige som du havde fået mig overbevist om at HBO fandme ikke aflyse serier uden ordentlig afslutning :)
Gravatar

#17 ks 20 år siden

Suk. Lige som man har fået købt den første sæson. Jeg håber bare anden sæson så runder serien ordentligt af, ellers bliver jeg godt nok skuffet. HBO plejer ellers ikke at være bange for at køre serierne videre, selvom de ikke nødvendigvis er de største succeser.
Gravatar

#18 filmz-yoshimura 20 år siden

Lort! Så ved jeg ikke, om jeg gider investere i sæson, som jeg ellers var på nippet til at gøre.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#19 DarkLight 20 år siden

#17, Sæson 2 kan svjv ikke runde serien ordentlig af, da den allerede har været vist?
Gravatar

#20 ks 20 år siden

Var ikke klar over anden sæson allerede var slut i USA.

Skriv ny kommentar: