Jeg er jo som bekendt ivrigt filminstruktør, men da jeg bor I Jylland er jeg desværre som regel nødsaget til at finde mine skuespillere i København. Derfor plejer jeg at samle mine castings og tage til Øen for at møde folk i forvejen. Jeg har dog altid problemer med at finde et sted at mødes med folk, og ville høre om der er nogen af gutterne herinde der har et forslag. Jeg har brugt Vesterbro Kulturhus et par gange, men de har det med at lukke hen ad eftermiddagen, og ofte er det der mine muligheder er bedst. Alle forslag ville være velkomne. Det skal være centralt og billigt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Lad mig først sige at jeg desværre ikke kan hjælpe dig. Jeg har dog et spørgsmål omkring casting. Jeg har lavet film i London de sidste tre år og her er det intet problem at få masser af skuespillere ind til en dissideret casting på kortfilm selvom de ikke vil få løn. Er der de samme muligheder i DK? Jeg mener altså hvor man får 20-30 måske flere skuespillere til at læse den samme rolle og så vælger den bedste (altså en casting). Det er bare en ting jeg kom til at spekulere på, da ingen af de film jeg lavede før jeg tog til London behøvede casting.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Ja, det er noget i den stil vi gør. Sidst var det til en spillefilm som jeg optog i oktober, og der er interessen lidt større, men nej, det er ikke et problem at finde folk som er villige til at arbejde for erfaringen. Det bliver først svært når du vil have folk der har erfaringen i forvejen :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 gi-jones 17 år siden
#2 frahm-2 17 år siden
Jeg har lavet film i London de sidste tre år og her er det intet problem at få masser af skuespillere ind til en dissideret casting på kortfilm selvom de ikke vil få løn. Er der de samme muligheder i DK? Jeg mener altså hvor man får 20-30 måske flere skuespillere til at læse den samme rolle og så vælger den bedste (altså en casting). Det er bare en ting jeg kom til at spekulere på, da ingen af de film jeg lavede før jeg tog til London behøvede casting.
#3 gi-jones 17 år siden