Hep folkens, det er måske ikke lige det mest oplagte forum at spørge om dette, men jeg mindes at en del streamer jeres musik, så jeg tænkte at der måske alligevel fandtes lidt erfaring, jeg kan gøre brug af.
Jeg er i gang med et større projekt, med at rippe mine cd'er, så jeg kan have musikken liggende på en computer eller lign., da jeg har solgt min cd-afspiller.
I den forbindelse, gider jeg ikke længere at have alle mine cd'er stående fremme og leder derfor efter noget opbevaring til dem. Jeg leder efter nogle kasser eller mapper, hvor skiverne kan være i, men også selve sleevet og folderen, så jeg kan skaffe mig af med alle de jewel cases jeg har.
Jeg kan anbefale en CD-kuffert som kan indeholde rigtigt mange CD'ere, det er den mest pladsbesparende løsning jeg kender til, den kræver så at du opretter et indeks over dine CD'ere, eller alternativt udskriver titel-sleeves til hver af dine CD'ere.
Det skulle der gerne være, de er 2-delte de sleeves der bliver brugt, dog tør jeg ikke med sikkerhed at sige ja, hvis det er en tykkere "bog" der ligger i casen :)
#1 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg er i gang med et større projekt, med at rippe mine cd'er, så jeg kan have musikken liggende på en computer eller lign., da jeg har solgt min cd-afspiller.
I den forbindelse, gider jeg ikke længere at have alle mine cd'er stående fremme og leder derfor efter noget opbevaring til dem. Jeg leder efter nogle kasser eller mapper, hvor skiverne kan være i, men også selve sleevet og folderen, så jeg kan skaffe mig af med alle de jewel cases jeg har.
Forslag?
#2 mvejen 16 år siden
For eksempel se: http://dk.wesellcd.dk/?page=products&product_i...
#3 filmz-Kadann 16 år siden
#4 mvejen 16 år siden
#5 filmz-Kadann 16 år siden