Gravatar

#1 SpielbergFreak 21 år siden

Jeg har bemærket at mange herinde, køber fra Cd wow. Er det en god forretning? Er den dansk, svensk, amerikansk eller hvad?

Jeg har erfaret at Apollo 13 Collector`s Edition region 1 er udgået, fra de fleste forhandlere, inkl. Axel og Laserdisken. Så jeg tænkte jeg ville betille den fra Cd Wow, men jeg kan ikke rigtig finde ud af deres system.
Når jeg skriver, "Apollo 13", så finder den en masse Cd`er og nogle helt andre Dvd-titler....????!?!?!?

Er der nogen der kan finde den derinde, og gove mig et link til den? Please;-)
Gravatar

#2 dyg 21 år siden

Den er så vidt jeg ved britisk. Og jeg kan desværre heller ikke finde Apollo 13 derinde, så de har den nok heller ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 SpielbergFreak 21 år siden

Øv, så bliver jeg nødt til at betille den fra Amazon eller sådan noget.

Tak for hjælpen og sov godt;-)
Gravatar

#4 The Insider 21 år siden

Køb dog den europæiske udgave. Jeg købte den danske udgave for 3 års tid siden for 100 kroner. Den indeholder 2 ganske gode kommentarspor og en god billedside og en forrygende lydside.
War. War never changes.
Gravatar

#5 SpielbergFreak 21 år siden

Nu er jeg jo stor cover feticist.....og det europæiske cover tiltaler mig ikke
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

#5 Du kunne jo så gå ind på en af de mange steder (fx http://www.cdcovers.cc/ som også har det amerikanske cover til A 13) og downloade det originale cover og sætte det foran (Læs: og smide det danske ud !).

Det har jeg bl.a. gjort på nogle a mine demodiscs jeg har fået rundt omkring.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filmz-silverscreen 21 år siden

CD Wow er - i det store hele - en udmærket butik. Priserne er fordet meste meget rimelige og de leverer normalt hurtigt. Deres største svaghed er et meget tyndt bag-katalog for os der gerne vil købe ældre film.

#8 SpielbergFreak 21 år siden

Det har jeg også gjort før, men jeg vil selvfølgelig helst have originalen, hvis det så er helt umuligt må jeg finde et adnet cover.

Jeg bruger selv dvdcoverart.com der ligger mange originale, men det bedste er altså deres custom covers. Prøv lige og dyrk nogle af dem her:

LOTR - Fellowship of the Ring

LOTR - The Two Towers

LOTR - Return of the King

Enemy at the gates

Scarface

Jurassic Park Dette her er jeg specielt glad for, da original coveret er utiltalende GRIMT på alle regioner!

Finding Nemo

Lion King

Kill Bill vol. 1

Rocketeer

Catch me if you can

Der er mange mange flere rigtig fede covers derinde. Der er blandt andet nogle rigtig fede Matrix covers og mange andre.
Gravatar

#9 ks 21 år siden

CD-Wow er en fremragende forretning, ikke det største udvalg, men så absolut de bedste priser jeg nogensinde er støt på. Helt klart der jeg handler mest, og det kan også lide nævnes at de sender fra Sverige, så det går ret hurtigt, som regel en 3-4 arbejdsdage.

Dvdcoverart.com er en meget fed side, men det koster da vist penge at hente custom covers derfra?
Gravatar

#10 SpielbergFreak 21 år siden

Det koster penge at hente alle deres covers, men 100 downloads for 60 kr, er jeg mere en end villig til at betale. Hvis man laver sine egne covers til siden, så for man et par stykker gratis.

Skriv ny kommentar: