Hey, jeg har ikke netbank som så mange andre, og derfor har jeg, også som så mange andre bare trykket "andet kort" når jeg skulle betale på cd-wow, men nu ser det ud som om at de har puttet sikkerhedssystem på det også, for jeg kan ihvertfald ikke få min ordre igennem. Er der nogen der har samme problem?
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Gider jeg sku heller ikke. Er bare ærgeligt, for de har Seinfeld sæson 9 til 20£ og det har de ingen andre steder. Ellers handler jeg der også sjældnere og sjældnere.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
Jeg har godt nok netbank, men hader også det system af den eneste grund, at jeg skal skifte browser, når jeg skal handle sådan et sted, da jeg ikke kan bruge min netbank med FireFox.. Og det er noget hø, for selvom jeg nu husker det, når jeg bestiller fra Cd-wow *der har det jo været sådan i et stykke tid :)* så er mange online butikker gået over det til det system, og så sidder jeg der og har fyldt en stor indkøbskurv på en eller anden hjemmeside, og så opdager jeg først når jeg skal til at betale, at jeg skulle have brugt IE .. Hvilket er noget fis ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
hvem har efterhånden ikke webbank? man kan vel lige så godt tilvænne sig nye betalingsmåder hvis de dukker op flere og flere steder?
jeg er bitter på cdwow fordi de havde en 3 timers 10-kr-for-alt-kampagne, som jeg fik ud på mail mens jeg var på arbejde, men ligemeget hvad jeg gjorde kostede alt normalprisen - jeg fik svar på supportmailen en time efter tilbuddet sluttede. men det er en helt anden historie - grrrr...
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#1 filmz-CAADK 17 år siden
Bruce: Batman has no limits
#2 dyg 17 år siden
#3 filmz-CAADK 17 år siden
Bruce: Batman has no limits
#4 HonoDelLoce 17 år siden
#5 Razzia 17 år siden
Ellers kan du vel bruge IE Tab plugin i Firefox ?
#6 filmz-canner 17 år siden
jeg er bitter på cdwow fordi de havde en 3 timers 10-kr-for-alt-kampagne, som jeg fik ud på mail mens jeg var på arbejde, men ligemeget hvad jeg gjorde kostede alt normalprisen - jeg fik svar på supportmailen en time efter tilbuddet sluttede. men det er en helt anden historie - grrrr...
#7 Razzia 17 år siden
#8 filmz-canner 17 år siden