Har lige fået en mail fra cd-wow om et nyt samarbejde:
Bestil din mad nemt og hurtigt online hos vores samarbejdsparnter JustEat.dk og få stillet sulten, mens du lytter til din yndlings CD eller ser din nye DVD fra CD WOW!
Go’ appetit fra CD WOW! og Just Eat.dk
- den havde jeg sgu ikke lige set komme, men egentligt meget smart fundet på. Ved dog ikke om der er noget fælles rabat eller noget? ;-)
Modtog også nogle ting fra cd-wow hvor der var vedlagt information om just-eat, små sedler med konkurrencer, syntes det virker lidt sært. Men fuck det, jeg bliver jo ikke mindre glad for min nye My Chemical Romance cd af den grund ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#8: Det er bestemt ikke røv ringe, eller bare ringe. Det er en rigtig god cd, med en masse fed musik. Meget afvekslende også. Ideen med cden er også fed.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1 McPeter 19 år siden
Bestil din mad nemt og hurtigt online hos vores
samarbejdsparnter JustEat.dk og få stillet sulten, mens du lytter til din yndlings CD eller ser din nye DVD fra CD WOW!
Go’ appetit fra CD WOW! og Just Eat.dk
- den havde jeg sgu ikke lige set komme, men egentligt meget smart fundet på. Ved dog ikke om der er noget fælles rabat eller noget? ;-)
#2 filmz-Bruce 19 år siden
En Margherita, lettere kold med blød bund og automatisk får man AvP med. Perfekt sampling!!!
En pizza med parmaskinke, parmesanost og rucola, med sprød bund fra brændeovn og man får medleveret "La Conseguenze dell'amore". Mamma mia!!!
#3 filmz-bullettooth 19 år siden
#4 cyberzed 19 år siden
#5 lagoni 19 år siden
#6 Tylerdurden 19 år siden
Bon Appetit, Tar tar!
#7 Collateral 19 år siden
#8 dyg 19 år siden
#9 Collateral 19 år siden