Gravatar

#1 McPeter 18 år siden

Bestilte Rome Season 1 fra cdwow her for efterhånden nogle uger siden, men bliver ved med at få mails om at de "bare lige" regner med der går en uge til før de sender den...

Synes der var en masse der sagde at cdwow var kommet på ret køl igen, men det føles da umiddelbart ikke sådan...

De mails jeg får ser sådan ud:

Hello,

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for: Rome: The Complete First Season (6 Disc Set) Region 10

The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 31/10/2007.

As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming despatch.

From the date of despatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.

Sincere apologies for any inconvenience caused by this delay.

Kind regards,

CD WOW! Customer Service
http://www.cd-wow.com/myorders.php
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2 filmz-michaell 18 år siden

Har selv været ude for det. Jeg afbestilte min ordre og valgte DVDPacific istedet, much more reliable!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#3 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Har hørt om det samme fra andre. Det lader til, at deres lager ikke har samme størrelse som det "gamle" Wow mere - eller også har de nye ejere stadigt blot problemer med at ændre Wows "badwill" hos nogle af distributørerne.

Selv har jeg været heldig. Alle mine bestillinger er kørt hunky dory, bortset fra en enkelt smadret forsendelse, som til gengæld prompte blev erstattet med en ny - endda inden jeg nåede at sende retur.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#4 Outbound Sith 18 år siden

Det har jeg også prøvet.

Forklaringen var vistnok, at deres system ikke tillader en "ikke på lager"-markering, og i stedet slynger de bare en komplet vilkårlig shipping date ud.

Meget frustrerende!

I disse dage sidder jeg og får krampe af at krydse fingre for, at de har styr på deres lagerbeholdning af "Blade Runner - Final Cut"...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5 aknot 18 år siden

Jeg ville teste det "nye" cdwow, så jeg bestilte 2 film der fra, den ene kom efter 14 dage, den anden der fik jeg den samme mail som dig et par gang eller tre, og der efter en der annullerede min bestilling, forbi de ikke kunne skaffe filmen hjem.

Jeg tror ikke rigtig jeg kommer til at handle med Cdwow mere.

Gravatar

#6 dyg 18 år siden

Jeg prøvede det samme i sidste måned, men nu ser det ud til, at der sker noget. Jeg har derfor netop bestilt endnu en dvd ved dem, håber den bliver sendt med det samme.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Gad vide, om jeg bestiller nogle så obskure eller gamle dvd'er, at der alligevel ikke er andre, der køber dem, og de derfor altid har dem på lager? Efter den nye ledelse tog over, så er alle mine nybestillinger røget afsted indenfor 48 timer.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#8 Åkepool 18 år siden

Jeg har samme problem lige nu, med en film som jeg bestilte sammen med en anden. Den anden kom ret hurtigt og nu får jeg også bare de forsinkelsesmails :(
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: