Gravatar

#1 PredatorX 20 år siden

Ja i anledning af den kommende premiere på Munich, vil jeg lige påminde folk om, præcis hvorfor, at Eric Bana er en af vor tids største og bedste skuespillere... Tjek Chopper ud NU! (Ja jeg keder mig en smule og så er det iøvrigt laaaang tid siden jeg har været herinde)...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

Tja, til 50 kroner på Play, så lad gå.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 lagoni 20 år siden

Axel har R4 SE til 50 kr også. Dog ingen undertekster.

Det lader til at R1 er den eneste med DTS.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 Vestas 20 år siden

#1 Det er helt i orden. Jeg synes også, det er en lidt kedelig dag i dag. Mht. "Chopper" vil jeg give dig ret. Det er en fin film. Jeg glæder mig også til at se Chopper instruktørens næste film "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford".
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#5 PredatorX 20 år siden

Jeg vil lige påpeje at man skal slå ørene ret kraftigt ud, hvis der ingen undertekster er på. Jeg er ihvertfald ikke skide skræp til australsk slang, så jeg måtte tage mig gevaldigt sammen. Hvis den findes med engelske undertekster er det nok at foretrække. Men hey 50 kr er jo billigt, og man overlever jo nok...

#4 Jeps
Gravatar

#6 davenport 20 år siden

Jamen velkommen tilbage PredatorX :)
Har du været på heavy turné i Tyskland eller sådan noget?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 PredatorX 20 år siden

Taktak:-) Næææ har bare ikke haft internet pga flytning osv... Meget meget skod! Men vi skal snart på mini tour i Sverige så det skal nok blive cool:-)
Gravatar

#8 Kaizer Soze 20 år siden

Den har jeg sku købt for laaang tid siden :)
Endda før jeg vidste hvem ham Bana var...kunne næsten ik kende ham som slank.
Gravatar

#9 DarkLight 20 år siden

Som slank?
Bare lige som referenceramme, hvad kalder du ham i Troy?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 PredatorX 20 år siden

Han er jo tyk i Chopper, så det er vel muligvis det han mener....? me dunno

Skriv ny kommentar: