Ja i anledning af den kommende premiere på Munich, vil jeg lige påminde folk om, præcis hvorfor, at Eric Bana er en af vor tids største og bedste skuespillere... Tjek Chopper ud NU! (Ja jeg keder mig en smule og så er det iøvrigt laaaang tid siden jeg har været herinde)...
#1 Det er helt i orden. Jeg synes også, det er en lidt kedelig dag i dag. Mht. "Chopper" vil jeg give dig ret. Det er en fin film. Jeg glæder mig også til at se Chopper instruktørens næste film "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford".
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Jeg vil lige påpeje at man skal slå ørene ret kraftigt ud, hvis der ingen undertekster er på. Jeg er ihvertfald ikke skide skræp til australsk slang, så jeg måtte tage mig gevaldigt sammen. Hvis den findes med engelske undertekster er det nok at foretrække. Men hey 50 kr er jo billigt, og man overlever jo nok...
Taktak:-) Næææ har bare ikke haft internet pga flytning osv... Meget meget skod! Men vi skal snart på mini tour i Sverige så det skal nok blive cool:-)
#1 PredatorX 20 år siden
#2 DarkLight 20 år siden
#3 lagoni 20 år siden
Det lader til at R1 er den eneste med DTS.
#4 Vestas 20 år siden
#5 PredatorX 20 år siden
#4 Jeps
#6 davenport 20 år siden
Har du været på heavy turné i Tyskland eller sådan noget?
#7 PredatorX 20 år siden
Taktak:-) Næææ har bare ikke haft internet pga flytning osv... Meget meget skod! Men vi skal snart på mini tour i Sverige så det skal nok blive cool:-)
#8 Kaizer Soze 20 år siden
Endda før jeg vidste hvem ham Bana var...kunne næsten ik kende ham som slank.
#9 DarkLight 20 år siden
Bare lige som referenceramme, hvad kalder du ham i Troy?
#10 PredatorX 20 år siden
Han er jo tyk i Chopper, så det er vel muligvis det han mener....? me dunno