Gravatar

#11 Patriarch 16 år siden

Det sjove er, at Bale tordner mod uprofessionalisme, alt imens han selv bedriver topmålet af uprofessionalisme.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 cansi 16 år siden

det skulle jo komme på et tidspunkt....

hehe, alt for godt lavet..
Gravatar

#13 Patriarch 16 år siden

LOL... det er fandeme fedt :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 Riqon 16 år siden

Nu burde nyheden snart dukke op på filmz også ...

Bale er sikkert ikke let at have med at gøre, men det er åbenbart prisen for hans talent. Her burde en instruktør dog have trådt ind og taget kontrol over situationen. Men ja, det var nok endt i slagsmål så. Kan ikke lade være med at tænke, at noget sådant aldrig var sket under Christopher Nolan. Og hvis Bale forlod projektet, så var de jo på røven.

#11 - Tænkte præcis det samme. Situationen har en stor del ironi over sig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#15 Bohemian 16 år siden

hahahaha!! Det er fandme for morsomt!
Free in serenity.
Gravatar

#16 Riqon 16 år siden

Jeg kan alligevel ikke lade være med at undre mig over, at folk finder det morsomt. Her er tydeligvis en mand, der har det meget svært, og så ser folk det som en anledning til at le. Gad vide om det er samme slags mennesker, der sætter ild til marsvin og slår dem ihjel med en golfkølle.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#17 lagoni 16 år siden

riqon (14) skrev:
Nu burde nyheden snart dukke op på filmz også ...

Underligt, nogen (så ikke om der stod navn på, det er ikke for at hænge ngoen ud) har rent faktisk sendt den ind. Nu må vi se om den kommer igennem.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18 Highland Park 16 år siden

#16: Ja, det er ikke ligefrem behageligt at lytte til - og alligevel gjorde jeg det... suk... det siger vist lidt for meget om mig og min nysgerrighed. :/
I princippet rager det jo hverken mig eller andre, hvad der er foregået i kulisserne.

Men nu føler jeg mig heller ikke helt sikker på, hvad der helt nøjagtigt er foregået. Det er muligt, at noget er undsluppet min opmærksomhed, men det lyder lidt som om, at deres "director of photography" enten blot har lusket rundt i baggrunden (i Bales synsfelt) eller ligefrem uforvarende er vadet ind i billedet midt under en scene. Under alle omstændigheder har han tilsyneladende brudt Bales koncentration (medmindre han bare havde brug for en syndebuk, så han kunne give følelserne frit løb).
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 Bohemian 16 år siden

# 16

Der er langt fra at grine af en person der får et flip, til at sætte ild til en hamster.
Free in serenity.
Gravatar

#20 Spanner 16 år siden

Jeg tror det er en optagelse til Bales audition til rollen som Kaptajn Haddock
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: