Det er jo ingenting. Han er stadig meget, meget langt fra at nå Klaus Kinskis højder.
Kinski was an extremely hard worker and strove for perfection, but was frequently at odds with collaborators and directors. On one infamous occasion Kinski hurled a lit candelabrum from the stage at an audience deemed insufficiently appreciative, almost burning the theatre down. On another, while filming Aguirre: The Wrath of God, irritated by the noise from a hut where cast and crew were playing cards, Kinski, using a rifle, fired three shots at it, blowing the top joint off one extra's finger.
Sikker på det er rigtigt - at det ikke er et eller andet stunt? Jeg mener...jeg tvivler ikke på at manden har temperament; det lyder bare så falsk... kan det virkelig passe at manden er bedre til at spille skuespil end til at spille sig selv? ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#23 Ja det er mig en gåde hvordan Aguirre og Fitzcarraldo nogensinde blev lavet, men det er 2 af mine absolut ynglings film! :)
"You are a dwarfs director" "I'll act the way i want to" Haha! Fandme modigt af Herzog at at lave endnu en film med Kinski efter det. Thank god he did :)
#21 mr gaijin 16 år siden
#22 wimmie 16 år siden
Jeg mener...jeg tvivler ikke på at manden har temperament; det lyder bare så falsk... kan det virkelig passe at manden er bedre til at spille skuespil end til at spille sig selv? ;p
#23 Benway 16 år siden
Et par klip af med Kinski:
#24 Wrangque 16 år siden
"You are a dwarfs director" "I'll act the way i want to" Haha! Fandme modigt af Herzog at at lave endnu en film med Kinski efter det. Thank god he did :)