Gravatar

#21 mr gaijin 16 år siden

Det er jo ingenting. Han er stadig meget, meget langt fra at nå Klaus Kinskis højder.

Kinski was an extremely hard worker and strove for perfection, but was frequently at odds with collaborators and directors. On one infamous occasion Kinski hurled a lit candelabrum from the stage at an audience deemed insufficiently appreciative, almost burning the theatre down. On another, while filming Aguirre: The Wrath of God, irritated by the noise from a hut where cast and crew were playing cards, Kinski, using a rifle, fired three shots at it, blowing the top joint off one extra's finger.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#22 wimmie 16 år siden

Sikker på det er rigtigt - at det ikke er et eller andet stunt?
Jeg mener...jeg tvivler ikke på at manden har temperament; det lyder bare så falsk... kan det virkelig passe at manden er bedre til at spille skuespil end til at spille sig selv? ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#23 Benway 16 år siden

#21 Ha, ha. Ja, Kinski var virkelig bindegal. Det var sikkert delvis derfor, han var så fantastisk en skuespiller på sin helt egen måde. :)

Et par klip af med Kinski:

"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#24 Wrangque 16 år siden

#23 Ja det er mig en gåde hvordan Aguirre og Fitzcarraldo nogensinde blev lavet, men det er 2 af mine absolut ynglings film! :)

"You are a dwarfs director" "I'll act the way i want to" Haha! Fandme modigt af Herzog at at lave endnu en film med Kinski efter det. Thank god he did :)

Skriv ny kommentar: