Gravatar

#1 Moog 13 år siden

Min Chrome går nærmest konsekvent ned når jeg besøger filmz.dk i disse dage.
Jeg har oplevet det før i perioder, hvor det også var ca. 80% af tiden.

Det er altså periodisk, men i de perioder er det tæt på hver gang.
Det får mig til at tro det kan være en af flash bannerne?
Jeg har ingen problemer overhovedet på andre sider.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2827806467] 13 år siden

Jeg bruger Chrome til daglig og oplever ingen af disse problemer, men benytter AdBlock som den eneste addon til Chrome - det kan være fjernelsen af reklamerne, der gør den store forskel.
Gravatar

#3 Kruse 13 år siden

Jeg oplever ofte samme problem med Chrome. Siden fryser og jeg bliver nødt til at lukke hele browseren ned hver gang, hvilket er ret så irriterende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 MMB 13 år siden

Pas på med, hvad du siger. Da jeg fortalte, jeg brugte AdBlock herinde sidst, fik jeg alverdens folk på nakken. ;)
Gravatar

#5 Patriarch 13 år siden

Jeps, jeg oplever også at hvis jeg for hurtigt klikker på et link - fx. forum - så spasser shockwave ud (alle reklamerne) og Chrome går ned.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 Slettet Bruger [2827806467] 13 år siden

Jeg kommer til at tænke på, at det måske kan være jeres Flash den er gal med. Prøv evt. at fjerne den og så installere den igen.

#4 -

Oh well, så længe reklamerne er så stort et irritationsmoment, bliver jeg skam ved med at bruge AdBlock. :)
Gravatar

#7 Moog 13 år siden

#6 som sagt så er det kun på filmz ikke andre sider med flash, heller ikke newz.

Men det tyder da på at min teori er korrekt, det er en af reklamerne der ikke er så glad for Chrome.
Gravatar

#8 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg bruger også AdBlock, og har ingen problemer med crashes herinde.

Og jeg har absolut ingen kvaler ved det, i øvrigt. Reklamerne (især top-baren!!!) var blevet så overvældende irriterende, at det var et spørgsmål om adblock eller filmz-block..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 MMB 13 år siden

Nej, jeg elsker også Adblock, som har hjulpet mig mod mange reklamer i tidernes løb.

Jeg mener, det var dyg, som ikke var så glad for programmet. :)

Skriv ny kommentar: