Gravatar

#1 Slettet Bruger [766518177] 16 år siden

Selvom jeg har sat Google Chrome som min standardbrowser, insisterer Windows Live Messenger stadig på at åbne emailindbakken i Internet Explorer. Det irriterer mig, da Explorer oftest kører pivlangsomt. Hvis jeg åbner et link i et samtalevindue vil den gerne anvende Chrome, men ikke til at åbne emails.

Nogen, der kan byde ind med et løsningsforslag?
Gravatar

#2 Kalle Ferm 16 år siden

Der er ikke nogle ændringer du kan foretage i /start/Angiv programadgang og -standarder ?

Jeg har i øvrigt afinstalleret Chrome. Brød mig ikke om det, og da slet ikke efter at afinstalleren sagde til mig: Ønsker du at afinstallere (har vi sagt noget forkert?)

Jeg behøver ikke blive talt ned til af et PCprogram - og jeg er ikke 6 år længere. End of story. De skal virkelig oppe sig, hvis jeg skal ændre mening om Chrome og installere det igen.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [766518177] 16 år siden

Nope, det havde jeg allerede forsøgt mig med uden held.
Jeg synes i øvrigt godt om Chrome, hastigheden er en nydelse. Det havde en del problemer i starten med afspilning af videoer og kørte også meget skidt på Filmz, men undervejs har de opdateret den så det er en rigtig fin browser.
Gravatar

#4 filmz-vassago 16 år siden

Jeg er også blevet ret glad for den, men min browser har endnu heller ikke talt grimt til mig, men der er stadig nogle ting der driller, min netbank virker f.eks ikke i Chrome, der er lidt dril med nogle ting på Filmz og andre sider jeg bruger - men udover disse, synes jeg også det fungerer ret godt. Har samme problem med at få diverse programmer til at åbne Chrome frem for IE.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: