Brigitte Nielsen går amok på gebrokken engelsk, owner dog stadig Arnold :P Frk. PMS skal, så vidt jeg kan huske, nakke en eller anden Dronning, aaaand thats about that.
Jeg ville så gerne være med på det her listehalløj, da jeg bliver så inspireret og synes, det er enormt fedt at se mine med-filmzeres lister - om jeg er enig eller ej.
Hvis jeg nogensinde laver en, tvivler jeg dog på, jeg orker at rangere mere end 100 film. Og det er svært nok endda, da filmene ind imellem skifter nogle pladser frem og tilbage. Det ville afgjort blive med et kraftigt forbehold ...
Måske skulle jeg i det mindste gøre som wimmie foreslog og lave en zombiespecial ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 chronaden 15 år siden
#2 HonoDelLoce 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
#4 wimmie 15 år siden
#5 chronaden 15 år siden
#6 chronaden 15 år siden
Red Sonja
Brigitte Nielsen går amok på gebrokken engelsk, owner dog stadig Arnold :P
Frk. PMS skal, så vidt jeg kan huske, nakke en eller anden Dronning, aaaand thats about that.
TUN IND NÆSTE UGE TIL NR. 424!
#7 MOVIE1000 15 år siden
#8 chronaden 15 år siden
#9 BN 15 år siden
Det er ikke fair! Det ville være noget ganske nyt og spændende, hvis nogen havde lavet så omfattende en liste .... Øv, nu troede jeg lige .... :-D
Tror, at opgaven ville være umulig. 200 måske, men 425?! .... arrrrrgghhhh
#10 evermind 15 år siden
Hvis jeg nogensinde laver en, tvivler jeg dog på, jeg orker at rangere mere end 100 film. Og det er svært nok endda, da filmene ind imellem skifter nogle pladser frem og tilbage. Det ville afgjort blive med et kraftigt forbehold ...
Måske skulle jeg i det mindste gøre som wimmie foreslog og lave en zombiespecial ...