Nu har jeg desværre ikke set In The Mood For Love... endnu... Men den er på listen over kommende film til samlingen!
Jeg så Tampopo hos min broder for nogle måneder siden, han havde vistnok downloaded den fra nettet, og jeg var ret vild med den...Den var en underlig cocktail kan man sige, der var nogle scener som havde intet med hovedplottet at gøre (men noget med temaet om mad at gøre), men ja jeg skal nok se den lidt flere gange og ville derfor gerne eje den... Men bestiller den nok ikke fra amazon da det sikkert bliver for dyrt...
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Det er også den beslutning, jeg har taget. Fox Lorbers dvd skulle heller ikke være supergod, så jeg har ikke lyst til at smide de store penge for den. Men mon ikke, at den dukker op et eller andet sted henad vejen? Jeg har i hvert fald rigeligt med andre film på ønskelisten, som jeg kan fordrive ventetiden med. :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Ja det kender jeg godt, er igang med at se Mamoru Oshii's gamle spillefilm (har indtil videre kun set Red Spectalces), og jeg tror det næste bliver In The Mood For Love eller det David Lynch Bokssæt som axelmusic har... eller måske "Three colours" trilogien... argh der er så mange...
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#21 filmz-cko 22 år siden
Jeg så Tampopo hos min broder for nogle måneder siden, han havde vistnok downloaded den fra nettet, og jeg var ret vild med den...Den var en underlig cocktail kan man sige, der var nogle scener som havde intet med hovedplottet at gøre (men noget med temaet om mad at gøre), men ja jeg skal nok se den lidt flere gange og ville derfor gerne eje den...
Men bestiller den nok ikke fra amazon da det sikkert bliver for dyrt...
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#22 filmz-Le Samouraï 22 år siden
#23 filmz-cko 22 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#24 filmz-Le Samouraï 22 år siden
Her er URL'en:
http://www2.cd-wow.net/detail_results_2.php?produc...
#25 Morbid 22 år siden
#26 filmz-Le Samouraï 22 år siden