Gravatar

#1 The Vossen 11 år siden

Hejsa alle filminteresserede,

Jeg er en gut der elsker anmeldelser, både fra siden her og mange andre, og samtidig kan jeg derfor naturligvis også godt lide at anmelde selv. Da jeg håber det en dag kan føre frem til et eller andet, større...

Jeg har derfor faktisk oprettet en side på facebook, "CLP" eller "Cinema Line Passion" som den hedder. Nu ved jeg egentlig ikke om det er tilladt herinde, at promoverer, så at sige, sin egen side (i dette tilfælde fra facebook af) - men det ville glæde mig unægteligt meget hvis der bare var nogle af jer, der måske kunne have lyst til at gå ind og kigge, samt like og dele hvis det skulle komme så vidt - det ville virkelig hjælpe meget med at få spredt min side så meget ud som overhovedet muligt (eftersom det er det jeg er opsat på), :).

Inde på min side, vil i kunne læse nyheder, se trailers, eventuelle begivenheder fra galla-premierer, billeder og naturligvis anmeldelser - nok ikke i lige så effektiv grad som filmz, men så meget jeg nu engang, ene mand, kan mønstre hen af vejen.

Lige nu kan man f.eks. læse min anmeldelse af "The Great Gatsby" som jeg åbenbart er den eneste der er umiddelbart særligt begejstret for - selv gav jeg den 5 ud fra 6/6 skalaen. Jep, følger troværdigt op fra filmz' side af. Og jeg vil i den forbindelse selvfølgelig ikke prange mig selv som en allerhelvedes god anmelder, men jeg tror jeg er lidt på vej i hvert fald - egenskaber kræver jo øvelse!

Men jeg håber at der er nogle af jer, der har lyst til at tjekke min side ud, og læse det jeg poster, det ville jeg være ualmindeligt meget glad for, da jeg har taget fat i stort set alle dem jeg alllerede kender i forvejen til at glo lidt på siden, hist og pist.

Anyways, så kom endelig med råd, kritik og vejledning, det gør mig intet!
Gravatar

#2 The Vossen 11 år siden

Slet ingen? :-)

Skriv ny kommentar: