Gravatar

#1 filmz-jonasgr 19 år siden

Er der nogle der ved om der nogle forskelle på disse to Collectors Edition af Cinema Paradiso:

Region 1

Region 0

Jeg har ikke selv kunne finde nogle informationer overhovedet om den Region 0 udgivelse som CD-WOW har, mens Region 1 udgaven er anmeldt hos DVD Talk.

Jeg stoler ikke specielt meget på CD-WOW's oplysninger så håber at der er nogle som måske er bedre informeret. Udover at coveret er meget grimt på Region 0 udgaven, så er den også en del billigere og med en voucher endnu mere.

Så hvis der ikke er den store forskel vil jeg købe denne.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2 HelmerJ 19 år siden

prøv at kigge lidt på dette link fra dvdcompare
klik
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 aknot 19 år siden

Ja den er lidt svær, det her er hvad jeg kan finde om den på henholdsvis DVDcompare og DVDBeaver.
Men der er ingen af dem der er nogle af de versioner du linker til. DVDcompare vælger R1 pga 5.1 lydspor, af alle de versioner de har på listen, og det ser ud til at der er 5.1 lyd på DC versionen på den R1 du linker til og DVDTalk´s anmeldelse lyder godt.

Men tilgengæld er R0 en 4 disk, hvor disk 3 vist indeholder en dokumentar og den er billigere.

Et svært valg!, jeg er også selv på jagt efter den, men jeg tro nu nok det bliver R1 udgaven jeg smider mine penge efter.

De har også R1 udgaven hos
Onkel Axel til 119dkr (+fors), her står der godt nok det er en 2 disk, men det tror jeg er en fejl.
Gravatar

#4 rubkick 19 år siden

Den R0 udgave, som CD-WOW sælger, er australsk fra Umbrella Entertainment:
Stort cover (jpg)

Indhold

Den australske 4-disk er en helt ny udgivelse, og jeg har ikke fundet nogle reviews endnu. Der kommer også en R2 4-disc box til februar.
Gravatar

#5 Kalle Ferm 19 år siden

NU skal jeg snart have set den... Pinligt! Køber den snart.
Glæder mig til at høre hvilken udgave jeg skal have fat i.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 19 år siden

Til alle jer der linker til dvdcompare, så har jeg tjekket deres side ud. De har dog ikke opdateret siden med de nye Collectors Edition, som #3 også er inde på.

Umiddelbart er der "kun" et 2.0 lydspor på Region 0 udgaven.

Hvis man skal tage anmeldelserne af de tidligere udgaver, så ser det ud til at Region 0 udgaven er den dårligste af dem på DVDbeaver. Men det bliver spændende om der snart kommer en anmeldelse af den.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: