Jeg er ved at købe den her guttens iPod dims, og i den henseende er der fri (slash inkluderet i den horrible pris) indgravering... Det havde jeg regnet med at skulle være et citat... Men det er hulens til svært at finde et godt citat, fra enten et musiknummer eller et citat der er relateret til musik på kun 2*27 tegn... Så der tænkte jeg at i måske kunne være behjælpelige?? (Citatet må også gerne komme fra film etc. det eneste krav er som sagt at det max er 54 tegn...)
Myyy PRECIOUSSS et andet citat fra en lille særling, kigger på sin LOTR plakat med en smilende Gollum på, nøj folk har fået shock når de kom i min lejlighed fordi de blev mødt af ham, til jul var jeg nødt til at give ham en giga nissehue på for at han sku komme i stemning, hehe.
#1 filmz-che 21 år siden
Jeg er ved at købe den her guttens iPod dims, og i den henseende er der fri (slash inkluderet i den horrible pris) indgravering... Det havde jeg regnet med at skulle være et citat... Men det er hulens til svært at finde et godt citat, fra enten et musiknummer eller et citat der er relateret til musik på kun 2*27 tegn... Så der tænkte jeg at i måske kunne være behjælpelige?? (Citatet må også gerne komme fra film etc. det eneste krav er som sagt at det max er 54 tegn...)
Hvis man ikke lige gidder at tælle tegn kan man prøve at indsætte den i generatoren på apple's side ...
:D
#2 filmz-west 21 år siden
#3 filmz-che 21 år siden
#4 bobber 21 år siden
#5 elwood 21 år siden
#4 yep det en go sætning.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-west 21 år siden
Edit: Er det ikke på hans light saber der står BMF ?
#4 - Nice one !
#7 filt 21 år siden
#8 elwood 21 år siden
ser ud til du havde ret, http://store.dolltv.com/pufibadmowac.html
men ordet BMF kan stadig bruges jo hehe
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-derb 21 år siden
line 2: "aids aids aids"
eller
line 1: you can't have manslaugter
line 2: without laughter
http://derb.dk
#10 filmz-sanjo 21 år siden
Mange tak for det link. Har længe ledt efter den wallet :)