Gravatar

#1 davenport 18 år siden

Hvad sker der lige???
Ser lige at det er tv5, der viser returkampen i aften??
Hvad er det nu for noget? Som viasat guldkunde burde jeg da have krav på at kunne se den.
>:I
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-vassago 18 år siden

De har jo sikkert bare betalt for udekampene. Det er jo det samme med landsholdsfodbold der også bliver sendt på TV3 - en kanal som man også skal betale "ekstra" for i forhold til DR og TV2.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 18 år siden

Er den værd at se? Jeg håber på, at de går videre, men jeg tror egentlig ikke rigtigt på det. Tror, det bliver 3-1 eller deromkring.

Andre bud på resultatet?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 The Insider 18 år siden

0-0 eller 1-0 til israelerne (som så ville vinde forlænget/straffesparkskonkurrence).
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-vassago 18 år siden

Hvis det ryger i straffe, så tror jeg at FCK er bedst.
Gravatar

#6 filmz-yoshimura 18 år siden

Selv hvis FCK går videre, render de nok ind i en portugisisk aftørring, når de møder Benfica i næste runde.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 The Insider 18 år siden

True
War. War never changes.
Gravatar

#8 filmz-vassago 18 år siden

Jo, men jo flere kampe de får med de store, jo mere erfaring hiver de hjem. Jeg synes de er blevet betydelig bedre af den tur i CL.
Gravatar

#9 Kisbye 18 år siden

Tv5? det er da så vidt jeg ved en fransk kanal.
Er du sikker på du ikke har tastet forkert?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#10 rasser 18 år siden

Han mener vel Kanal 5. Og for at adressere hans spoergsmaal, saa er det kun kval kampene som de har udebane-rettigheder til. Alle CL kampe vises paa TV3.

Skriv ny kommentar: