Gravatar

#11 Jay El 20 år siden

#5 Hvis du ikke kan se hvad jeg mener, så prøv at kaste et blik mere på poncho'en.

Det firkantede mønster ved halsen ser kraftigere/tykkere ud på originalen. Og det "S"-formede mønster nedenunder er ført helt op på skulderen på originalen, men det på kopien tydligt slutter et stykke nede. Det slangeformede mønster i kanten virker også kraftigere på originalen.

Jeg ved godt, at størrelsen på firkanterne og det slangeformede mønster måske kan bortforklares med vinkel og afstand til personen. Men det "S"-formede mønster er da helt tydelig.

Der er både et billede af Clint Eastwood forfra og bagfra og på ingen af de billeder kan jeg se, at det "S"-formede mønster skulle slutte under skulderen.
Gravatar

#12 Popeye 20 år siden

#11 Du har ret! Det er faktisk rimelig ringe, at man ikke sørger for at få alle detajler med, når det nu er så dyrt.
Det fangede ikke lige mit "årvågne" syn. :)
Jeg har lidt tømmermænd idag - så det må være min undskyldning. :)
...and then some
Gravatar

#13 Jay El 20 år siden

OK, forståligt. Du er undskyldt. :)
Gravatar

#14 filmz-Bruce 20 år siden

Hvis de får Al Swearengens longjohns så køber jeg dem sgu!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 davenport 20 år siden

Ok, det er satme første gang, at jeg har siddet og moret mig over Filmz brugere sidder og diskuterer tøjmønstre. Det er fanme en far-out diskussion, total grineren.

Er vi da bare en flok strikkende gamle damer ;D Hæ hæ, jeg griner højt af os alle sammen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 Jay El 20 år siden

Det er da rart at kunne bidrage med at fornøje dit sind. :)

Hvis man betaler flere hundrede dollars for en replica, hvad enten det er tøj eller andet, så skal det sgu også være nøjagtigt. Der må specielt ikke være så graverende fejl på.

Skriv ny kommentar: