Gravatar

#1 filmz-Cyberdog 20 år siden

På dette site har man mulighed for bla. at
erhverve sig Clint Eastwoods 'No Name' hat fra Dollar Triologien....
Med eller uden skudhuller og 'ageing'....
(repro)

Men kun hvis du har KASSEN!!!!!

Et site du med garanti ikke anede eksisterede :)

http://baronhats.com/noname.htm

Samlingen:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
Gravatar

#2 Popeye 20 år siden

Hvis jeg havde røven fuld af penge, så købte jeg den squ sammen med poncho'en. Meeen.....400$ bare for hatten :/
Det kunne ellers være fedt til en biokælder, sammen med Indiana Jones' hat og pisk. Og måske en enkelt lightsaber :)
...and then some
Gravatar

#3 Jay El 20 år siden

Ponchoen ser da virkelig ringe ud. Størrelsen på mønstret ligner jo slet ikke det fra billedet af Clint'en.

Priserne kan dog ikke rigtigt hidse mig op. Hvis man vil have kvalitet, så må man også betale prisen.
Gravatar

#4 davenport 20 år siden

Dertil har jeg ikke kapital! (Men bare jeg havde)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 Popeye 20 år siden

#3 Kan ikke rigtig følge dig mht. poncho'en. Jeg synes den ligner på en prik, bortset fra at den måske burde være knap så skarp i farverne.
Kvalitet koster, men over 2000,- for en hat??
...and then some
Gravatar

#6 davenport 20 år siden

Tja, der er jo nogen der raskt smider 1000,- ud på et par bukser, så hvorfor egentlig ikke? (Det er så ikke mig)
Gravatar

#7 Popeye 20 år siden

Bukser bliver jo købt for at bruges, og derfor køber man jo nogle som sidder godt. En hat som denne købes da vel ikke for at bruges, men for at pynte en evt. bio. Jeg ser ihvertfald sjældent folk rende rundt med en cowboyhat.
Men okay, der findes mennesker som køber klatmalerier for mange millioner, så set i det perspektiv er 2000,- vel billigt :)
...and then some
Gravatar

#8 davenport 20 år siden

Det er jo nok i beskuerens øje, hvad man mener er dyrt og billigt. Jeg har også et ambivalent forhold til det med penge, for man betaler gerne 30 - 40 kr for en øl i byen, men synes det er dyrt at gi 25 kr for en 1½ liters sodavand på tanken. :)

Lidt underligt, at man kan prioitere på den måde. Jeg vil også gerne betale 140 for at æde mig skæv på McD, men hvorfor tager man så ikke ud på en orndetlig restuarant og betaler et par kroner mere for godt mad? Det er sku da sært! ;)
Gravatar

#9 Popeye 20 år siden

40 kr. for en øl er squ også ren og skær proptrækkeri. Man bliver fandme ruineret af at gå i byen :(
Jeg forstår slet ikke folk som går på McD. For mage til ringe føde skal man squ lede længe efter. Der er jo knap nok 10% kød i deres bøffer (Jeg har insiderviden :) ).
...and then some
Gravatar

#10 davenport 20 år siden

Der er desværre ikke en Burger King i Kolding, så jeg er nødt til det.. ;)

Skriv ny kommentar: