the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nu skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på hvad Lagoni ligger i "R2" og hvilke behov vedkommende der skal have den har, men ingen af de nævnte har dansk tekst.
Det er rigigt at mange af Kubricks film er skudt i fullscreen (4:3) bl.a Shining og Full Metal Jacket, men Clockwork Orange er vist ikke, den "almindelige" udgave som man kan få alle steder er i 1,66:1 så vidt jeg husker.
#1 lagoni 21 år siden
Det er en gave til en der ønsker sig "den der super ultimate cool edition med noget sølv foran". Findes der andre der kan passe på den beskrivelse...?
#2 filmz-sanjo 21 år siden
#3 21 år siden
http://www.dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=4654
#4 filmz-yoshimura 21 år siden
#5 Jay El 21 år siden
Nu skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på hvad Lagoni ligger i "R2" og hvilke behov vedkommende der skal have den har, men ingen af de nævnte har dansk tekst.
#6 lagoni 21 år siden
#7 filmz-WSTE_M 21 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#8 ks 21 år siden
#9 aknot 21 år siden
Det er rigigt at mange af Kubricks film er skudt i fullscreen (4:3) bl.a Shining og Full Metal Jacket, men Clockwork Orange er vist ikke, den "almindelige" udgave som man kan få alle steder er i 1,66:1 så vidt jeg husker.
edit: ved dog ikke om den er anamorph
#10 ks 21 år siden