Gravatar

#1 lagoni 21 år siden

Nogen der ved hvor jeg kan få denne billigere? Det skal være R2.

Det er en gave til en der ønsker sig "den der super ultimate cool edition med noget sølv foran". Findes der andre der kan passe på den beskrivelse...?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2 filmz-sanjo 21 år siden

Her
"If there is no struggle, there is no progress"

#3 21 år siden

Gravatar

#4 filmz-yoshimura 21 år siden

£32.99 på www.choisesdirect.com
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 Jay El 21 år siden

Et direkte link til #4's forslag: Choicesdirect

Nu skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på hvad Lagoni ligger i "R2" og hvilke behov vedkommende der skal have den har, men ingen af de nævnte har dansk tekst.
Gravatar

#6 lagoni 21 år siden

Tak for det. Jeg har hørt at Stereo Studio har haft den til 200 kr, så jeg håber de får den igen, det andet er stadig lidt halvdyrt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 filmz-WSTE_M 21 år siden

Men ingen af den er anamorph-iske alligevel :(
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#8 ks 21 år siden

#7 - Så vidt jeg ved er 'A Clockwork Orange' da filmet i FoolScreen? Det er lidt svært at lave et anamorphic FS.
Gravatar

#9 aknot 21 år siden

Det er rigigt at mange af Kubricks film er skudt i fullscreen (4:3) bl.a Shining og Full Metal Jacket, men Clockwork Orange er vist ikke, den "almindelige" udgave som man kan få alle steder er i 1,66:1 så vidt jeg husker.

edit: ved dog ikke om den er anamorph
Gravatar

#10 ks 21 år siden

Øhm er 1.66:1 ikke FS? Ellers undskylder jeg mange gange for min komplette uvidenhed. :)

Skriv ny kommentar: